det gir jo fin mening. Ofte skal der bare en del til, for at lave succesrige film præsentation også i forbindelse med web sider. Både udstyrsmæssigt i selve optagelsen - klippe faciliteter - colour grading og ofte nødvendig lyddubbing, er ganske dyrt udstyr, OG der findes en del virksomheder, men den slags, som rent ud sagt ofte har for lidt at lave som jeg opfatter det. Omvendt, jo mere du kan selv, jo mere kan du jo holde prisen interessant, så jeg synes bare det er at klø på - evt lav nogle præsentationer der viser hvad du kan få til at fungere i en webside inkl. fotos og film - så du kan vise du både kan skabe indhold og fængende udseende vh |
det gir jo fin mening. Ofte skal der bare en del til, for at lave succesrige film præsentation også i forbindelse med web sider. Både udstyrsmæssigt i selve optagelsen - klippe faciliteter - colour grading og ofte nødvendig lyddubbing, er ganske dyrt udstyr, OG der findes en del virksomheder, men den slags, som rent ud sagt ofte har for lidt at lave som jeg opfatter det. Omvendt, jo mere du kan selv, jo mere kan du jo holde prisen interessant, så jeg synes bare det er at klø på - evt lav nogle præsentationer der viser hvad du kan få til at fungere i en webside inkl. fotos og film - så du kan vise du både kan skabe indhold og fængende udseende
Det har du faktisk ret i nu har jeg haft det som hobby i nogle år så jeg har stille roligt investeret i de forskellige ting. og idag sidder faktisk og arbejder med hjemmesider hvor jeg leverer film og billeder... (det er nu voksen materiel)
Men mange tak for tilbage meldingen det har bare givet mig blod på tanden og starte blidt ud (rom blev ikke bygget på en dag)