Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blondine søger hjælp til oprettelse af mail m.m.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian har ret - der er INGEN grund til at bruge 10,- / md på et eller andet obskurt webhotel

Køb domænet hos GratisDNS og opret resten hos Google

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Fra  TalMedMig Skrevet kl. 21:44

"Booke domænet".... Men jeg skal vel stadig omkring DK Hostmaster....og hvad er forskellen på de to??

"Smide min mail....etc" Iiiih, så er jeg jo allerede forvirret for hvor / hvordan får jeg så adgang til mine mails...??

Undskyld alle mine blondine spørgsmål - men jeg er virkelig helt grøn og blank på området.....

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:16

Eva Fielitz Østergaard:

"Booke domænet".... Men jeg skal vel stadig omkring DK Hostmaster....og hvad er forskellen på de to??

"Smide min mail....etc" Iiiih, så er jeg jo allerede forvirret for hvor / hvordan får jeg så adgang til mine mails...??

Undskyld alle mine blondine spørgsmål - men jeg er virkelig helt grøn og blank på området.....

Gratisdns er en service som lever af at sælge domæner, og levere konsulent hjælp til folk der kommer i problemer med hensyn til deres domæner, primært udenlandske domæner. Du betaler 99 kr for at oprette et dk domæne ved dem, og herefter er det eneste du betaler de 45 kr. som dk-hostmaster sender en regning for årsgebyret.

Når du har bestilt dit domæne, så bruger du gratisdns til at pege på dine services, f.eks google mail, eller en evt webserver.

Det fede ved gratisdns er at du altid har kontrollen med dit domæne og det er virkeligt rart, da det er livsnerven i din online del

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)