Jeg forsøger at finde et firma der stadig har opgraderinger til Windows XP liggende, så jeg kan opgradere til Windows 7. Jeg har kontaktet Microsoft, og de forhandler kun Windows 8, og det ønsker vi ikke at køre.
Er der nogen der ved om nogen firmaer der sælger disse opgraderinger? Jeg har talt med et par stykker, og de har alle udsolgt.
Hvilken Windows XP er der installeret på dine computere?
Windows XP Home Windows XP Professional Windows XP Starter – For brug i udviklingsland Windows XP Media Center – For specielle medie-PC'er Windows XP Tablet PC – For håndholdte maskiner Windows XP Embedded – For brug i forbrugerelektronik Windows XP Professional x64 – For brug med 64-bit processorer Windows XP Home N – Har som følge af EU ikke Windows Media Player installeret Windows XP Professional N – Samme som ovenfor
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Linket er til en Almindelig Windows 7 Professional, ikke en opgradering. Prisforskellen er godt 500kr, og da det er en del maskiner jeg har der skal opgraderes er der meget at spare :)