Hej, Et stort danske telefonselskab fakturerer mig hver måned for mit forbrug af, ja, min telefon. På deres hjemmeside kan jeg downloade fakturaer til mit regnskab. Imidlertid hæver de altid det fakturerede beløb samt yderligere 1,45 i betalingsgebyr til DIBA. Dette betalingsgebyr fremgår ikke af fakturaen. Jeg mener, at jeg bør have en faktura, hvor hele beløbet, inklusive betalingsgebyr, fremgår. Deres "support" lader som om de ikke forstår problemet. Mit problem er, at mit regnskab ikke går op når der hæves højere beløb på min konto end det jeg kan fremskaffe fakturaer for. Det er endnu ikke, efter 6-7 e-mails til deres support, lykkedes mig at få dem til at forstå problemstillingen. Hvad skal jeg gøre - og har jeg overhovedet krav på, at der er overensstemmelse mellem de beløb, der hæves på min konto, og de beløb jeg får fakturaer for. /anders |
Hej.
Det er vel at gå i små sko.
Udgiftsfør gebyret, så beløbet stemmer med trækket på din kontoen, og dermed færdig.
MvH
Peter