Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken website synes du er bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har et par simple spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med at besvare.

Hvilket website omhandlende vin (ikke webshop) synes du er det bedste, og ligeså vigtigt hvorfor?

Går lidt med nogle tanker, og din mening og kommentar vil have stor værdi for mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

"Bedste"?

Definér bedste, tak.

Mener du design, funktionalitet, brugervenlighed, overblik, services, viden eller information?

Dit indlæg er meget bredt, så jeg vil mene, at du burde specificere det lidt. Så får du helt sikkert et par gode svar! :-)

God weekend! 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:31

Bendtsen:

Hej Amino

Har et par simple spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med at besvare.

Hvilket website omhandlende vin (ikke webshop) synes du er det bedste, og ligeså vigtigt hvorfor?

Går lidt med nogle tanker, og din mening og kommentar vil have stor værdi for mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Bendtsen

Du er nødt til at uddybe din søgen efter feedback. Der er mange spørgsmål, der melder sig, hvis man skal svare dig. For mig er det ikke mindst: Hvilken vin taler vi om?

Mange websites koncentrerer sig jo udelukkende om et specifikt lands vine, eksempelvis dette website skabt af min programmør, som jeg personligt synes er et rigtig flot og informativt website: http://www.italienskvinguide.dk/

Men giv os lidt mere info, så kan vi bedre komme med tilbagemeldinger.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)