Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryggeri

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Øster Hurup
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Misirope Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er ved at starte en lille special butik i Øster Hurup. Jeg har i forvejen webshoppen misirope.dk, og jeg vil sælge mange af de samme produkter i butikken dog vil jeg gerne tilføje diverse special varer til mit sortiment. I den forbindelse søger jeg et bryggeri som laver gode special øl og samtidig er villige til at sponsorere et køleskab med glas låge til at opbevare dem i. Nogen som kender nogle gode leverandører?

Kh Stine

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:59

Warwik i Varde laver ihvertfald nogle gode special øl, men om de vil sponsorere et køleskab må du selv finde ud af  :) 

www.warwik.dk

Fra Øster Hurup
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Misirope Skrevet kl. 23:28

Tak:) Jeg kigger nærmere på dem:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:41

Stine Bager Christensen:
I den forbindelse søger jeg et bryggeri som laver gode special øl
Det nemmeste ville være at gå i det nærmeste supermarked (i Øster Hurup???) i kigge på hylderne. En del mikrobryggerier er forsvundet igen, men der er stadig mange tilbage.

Meget få af dem har egen distribution (ud over til deres lokale butikker) og uden distribution ville de dø og der har De forenede Bryggerier lavet et barn på dem. De distribuerer deres øl og tjener fedt på det.

Thisted Bryghus har egen distribution i dit område og har en masse spændende øl og er vel et af de små bryggerier der er så store, at de muuuuligvist vil stille et køleskab til rådighed, men jeg ved det ikke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)