Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af drikkevarer i indre by !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er regler for at have en cykel hvor man sælger hjemmelavet saftevand i indreby?

Fik afvide at sælge vand ikke kræver tilladelse. Så er spørgsmålet om der forskel på saftevand og vand?

Er udlært kok så har hygiejne bevis.

Der bliver kun solgt hjemmelavet saftevand fra cyklen intet andet.

Ville være til stor hjælp med et svar.

xx Daniel

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:34

Det kræver tilladelse at have vandcykler kørende i indre by. Der er endda også bestemte "zoner", hvor man ikke må sælge vand. Har også hørt, at kommunen (vidst nok) har skærpet kravene til at give tilladelse, eftersom man oplevede at alt for mange begyndte at sælge vand og der nærmest stod 2-3 vandcykler på hvert et hjørne af strøget. 

Hvis jeg var dig vil jeg kontakte kommunen. Det tror jeg du får mest ud af. Mvh Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:34

Jeg mener at det er enten komunen eller politiet der skal tage stilling til den slags, i hvert fald hvis der er tale om at man holder et bestemt sted. Jeg kontaktede dem engang angående noget lignende (men hvor vi bare delte gratis ud), og der var indstillingen begge steder at hvis de andre ikke klager, så gør vi heller ikke. Så kontakt eventuelt kommunen og/eller politiet og hør hvad de siger til det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)