Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Jeg er 15 og søger arbejde :) Er frisk på det meste :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er Thupi og jeg er 15 år gammel. Jeg arbejde som freelancer men søger en fast løn. Jeg bor i Rold (tæt ved Arden) som er lidt ude på landet men i ferien har jeg mulighed for at arbejde i odense. Hvis der er nogle stillinger der kan arbejdes hjemmefra er det også en mulighed :)

Som sagt arbejder jeg som freelancer. Det er et projekt jeg har startet op her for nogle uger siden. Jeg arbejder med meget forskelligt inden for it og design. Jeg arbejder både med hardware men også software :) Jeg kan Kode følgende sprog : HTML,CSS,ASP.NET,C#... Og inden for design arbejder jeg med Photoshop, Illustrator, Cinema 4d, Lightroom, After Effects, Sony Vegas... :) Hvis der noget som jeg ikke kan som er krav til at jeg skal kunne hjælpe er jeg helt sikkert frisk på at få det lært og sætte mig ind i det :) Jeg er ret hurtig til at sætte mig ind i ting omkring efter som jeg har stort kendskab til noget af det.

Jeg har min min hjemmeside i er meget velkommen til at tage et kig på :) Der er ikke helt det store indhold i den efter som den ikke er så ny :) Det skal siges at det ikke er mig selv der har kodet siden :) det er en Wordpress skabelon :) Hvis flere referencer så er i meget velkommen til at skrive :)

http://thupi.net/

Hvis ikke jeg kan hjælpe men måske har en lille chance ville det være dejligt lige at få et lille prik på skulderen så jeg måske en dag kan gribe chancen :) fx hvis nu min alder er for lav :)

Håber jeg kan hjælpe nogen med noget :) Vi Snakkes Ved :)

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Hej.

Jeg vil anbefale dig at lave en hjemmeside der viser dine kompetencer. En fremtidig arbejdsgiver har ikke mulighed for af se hvad du kan hvis du bruger en skabelon.

Og du burde reducere dit brug af smiley'er. De skal ikke bruges som punktummer midt i sætninger :)
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 20:54

Godt gåpåmod, flotte billeder.

Design!

• Betalingen forekommer

efter ydelsen

Giver ikke rigtig mening.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Jun 10
Skrevet kl. 21:02

SÅDAN!

Det ser satme godt ud.

Du skal bare køre din egen stil, så fortsæt du bare med smiley´er osv.

Når man er 15 skal man sku have lov at være sig selv SmileSmileSmile

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 21:27

Det ser rigtig godt ud Thupi! Bare klø på!

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 21:34

Tak for Feedback'et Jens :) Det retter jeg hurtigt :) Men ikke mindst tak for ros :)

Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 21:36

Takker :) ! Jeg ved ikke selv hvordan jeg bliver frem af set men som det ser ud nu bliver i nok nød til at se på mine smiley'er :)

Fra Rold
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  ThupiNet Skrevet kl. 21:37

Tak Jeppe :)  Det vil jeg gør :)!

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 08:46

Rigtig super fantastisk med en så kreativ og arbejdsom ung mand. 

Jeg staver ikke perfekt selv, men ved at dette er af stor betydning for seriøsiteten af en webside. Skal du have seriøse kunder, så er du nød til at få en til at lave dine tekster indtil du er lidt skarpere til dette selv. Grammatik er især vigtigt hvis man skal forstå sætninger. Smileys eller ej - man er som man er og så kan folk lære at acceptere dette og tage én for den man er eller fise ud af din verden (et fantastisk menneske fattigere i sit liv).

Du skal køre din egen stil hele vejen efter min mening... Hvis alle gjorde det samme som sin nabo ville det være en meget meget kedelig verden at leve i!

Det handler ikke om at få flertallet til at kunne lide én, men blot at lide den man er selv - vær original, i stedet for en kopi af andre!

:O)))))))))))

Og som andre også nævner vil det være guld værd, hvis du skabte din egen hjemmeside fra bunden sådan at potentielle kunder kan se hvad du kan. 

Held og lykke.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 10:22

Stor cadeau til dig og dit gå-på-mod! Du skal bare fortsætte i samme stil og klø på. Jeg ville lige få en til at læse korrektur på diverse tekster og som en anden også skriver lave en hjemmeside, hvor du kan vise dine kompetencer i stedet for at opliste dem her.

Hvis du er interesseret, kan jeg hjælpe dig med dine tekster og korrekturen.

Mvh. Linda

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)