Jeg står og skal system-shoppe i øjeblikket med en masse forskellige krav og ønsker til en ikke helt teknisk person Frontend bliver nok et specialdesignet Wordpress.
Ville påskønne hvis der var nogen der kom med et råd eller to til hvordan det lettest/billigst gribes an. En programmør skal der selvfølgelig nok til, men håber at kunne slippe med omkring 15-20.000 kr. for betalingssetup og det relativt lette backend setup (da API til andre systemer nok er muligt)
1. Abonnementsbetaling på dansk domæne med mulighed for at kunne ændre logo og have Analytics og f.eks. remarketing kode.på 1-page checkout side
2. Efterfølgende login med dansk backend så køberen/brugeren kan opgradere/nedgradere/afbestille sit abonnement.
Chargify har jeg haft meget god erfaring med - det kan fint arbejde sammen med den danske betalingsudbyder Quickpay.
Det ville helt klart være den retning jeg ville gå i.
Husk på at når du vil tilbyde abonnementsbetaling via Nets skal du stille et beløb som garanti. Alt afhængigt af varer og dine betingelser, vil det beløb blive vurderet. Jeg har oplever alt mellem 25.000 som det laveste og 200.000 som det højeste.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer