Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ekspert til at lave en billig webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der ved meget om webshops og som kan lave en til mig for billige penge.

Tak :-)

//Theis

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:12

Hej
Jeg tror at det ville hjælpe meget med mere Info
Bl.a. Hvad er billig ?
0-5000 kr
5000-10.000kr ?

Held og lykke
Anders

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 16:16

Jeg tænker omkrin 1000-1500 som jeg så vil betale løbende :-) Indenfor 6 måneder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:31

TheisLv:

Jeg tænker omkrin 1000-1500 som jeg så vil betale løbende :-) Indenfor 6 måneder.

Skal lige være sikke!

Har du glemt et nul eller? 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Theis,

Du søger en ekspert til 1000-1500,- som du så kan betale af inden for 6 måneder? :) - Det er vidst rimelig tvivlsomt om du finder sådan en herinde. Hvis han kan lave en komplet webshop til dig for 1500,- Så er det fordi at han har for lidt at lave. Også er han ikke nogen ekspert! :)

Men hey, hvorfor sætter du dig ikke bare ind i tingene selv? - Det er ikke så svært? :) Læs en masse om Magento, og Prestashop... Og inden at du har set dig om, så har du selv bikset en "basic" webshop sammen, selv...?

Tobias 

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 16:33

Nej

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 16:59

TheisLv:

Du kan lave en webshop samt en wordpress side gennem ditwebhotel.dk - Det koster kun fra 5kr pr. måned.

Der kan du installere med 1klik system en prestashop - Billigere bliver det ikke.

(Hvis du ønsker referencer på Prestashop så er der flere på Amino der kan sige ok for den, da den er nem at arbejde med)

Håber det var sådan en løsning du mente!

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)