Jeg skal bruge nogle salgs og leveringsbetingelser til min web "shop" (hvor der pt. kun er et gratis produkt at vælge, for dem der har købt abonnement på min service - men måske udvides sortimentet på sigt). Findes der et sted man kan kopiere nogle generelle salgs og leveringsbetingelser, og så evt. bare tilrette dem som nødvendigt? Jeg går ikke ud fra det er i orden bare at kopiere dem fra en eller anden tilfældig webshop, er det ikke det samme som at stjæle indhold?
Og skal salgs og leveringsbetingelser have sin egen side, eller må man godt putte dem ind sammen med de generelle vilkår og betingelser for brug af ens service?
Der står meget godt om hvad der skal være der osv, men man er efterladt til at skrive det hele selv - og så er det jo at der nemt kan komme smuthuller ind eller man risikerer at få fingeren i saksen fordi man har glemt noget eller ikke brugt den rigtige formulering :)
Det er meget vigtigt at du tilretter dem, da du ellers får ens tekst som mange andre shops = dårlig SEO værdig..
Jeg synes iøvrigt kun du skal kigge igennem hvad der er af betingelser, og så skrive din helt egen personlige. Det gør kunderne har nemmere ved at læse den og jeg tror på at det giver mindre usikkerhed for kunden at de kan forstå det som faktisk står i den :-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk