Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart virksomheden på bagrund af ny opfindelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle sammen..
Min moster er lige blevet uddannet teknisk designer og bestået med et stort 12 tal. Hun er kommet på en ide der er rigtig god. Det er et produkt hun selv har udviklet og hendes lære, samt sensorer mener hendes ide er genial. Hun har lavet udregning for hvad det vil koste ca. At få set produceret, finansieret mv.
Nu er spørgsmålet bare hvordan hun kommer igang. Hun har ikke en stor indtægt og kan ikke selv lægge de 500 tusinde som det ca. Ville koste at starte op.
Derfor er spørgsmålet hvad kan hun gøre for at komme i gang
. Og hvad skal det næste skridt være? Kan man eventuelt ikke finde en virksomhed som kan hjælpe hende med at få hendes ide til realitet?
Håber meget der er en der kan hjælpe..
Venlig hilsen
Chanette og hendes moster :-)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:41

Hej,

Angående kapital delen kan I prøve at kigge på Amino Kapital. Det er en service med 224 investorer og långivere med samlet en halv milliard danske kroner i kapital.

Chanette-p:
Og hvad skal det næste skridt være?

Startvæksts hjemmeside finder i svar på mange relevante spørgsmål.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra letland
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:07

Hej Chanette med moster.

jeres ide lyder interessant men investeringen er ret høj, så der er mange spørgsmål der skal svares på. Jeg er selv lidt af en Ole opfinder og har udviklet mange tekniske ting

hvis du er interesseret og vil i en dyber dialog så kontakt mig direkte på mail BRL@kalnas-koks.lv

jeg bor i Letland, arbejder som konsulendt inden for industrien og jeg kan måske hjælpe med økonomien, men kontakt mig

Bent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)