Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af ny virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger. Jeg står i den situation, at jeg har valgt at springe ud i at være selvstændig. Forretnings idéen er at samle forskelige kompetencer, inden for forskellige områder som f.eks. 

- Web Programmering

- App Programmering

- Database

- Video Reklame produktion/redigering

- Logo Designs 

- Photoshop

osv..

Ideen er at samle nogle medarbejder med de forskellige kompetencer. Deres Køn, alder, uddannelse osv. er i princippet ligemeget så længe de kan finde ud af det de siger de kan(Men er ikke forpligtet, udover ens evner) og opfylde vores krav og forventninger. Det skulle gerne være provisionlønnet, så når vi modtager en ordre på et nyt logo, eller måske en APP, jamen så henvender vi os til den rette kompetence, som får opgaven. Meningen er ikke at have 20 medarbejder under samme kategori, men finde nogle som er dygtige og har lyst til at sidde med det, som freelance arbejde. 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man starter en virksomhed op, helt fra bunden. Hvordan forgår lønninger, når de er provisionslønnet. Har jeg f.eks. brug for økonomisk rådgivning osv. Hvilke fald grupper kan jeg risiker at falde i. 

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad du syntes om konceptet. Hvis du ikke bryder dig om det, kom gerne med nogle konkrete forslag til, hvordan man kunne gøre det bedre el. anderledes. 

Er der måske andre ting du tænker er vigtig for os at vide, vil vi også meget gerne høre om det. 

Min far har startet flere  virksomheder før, så der kan jeg trække noget viden fra, og min mor har stor erfaring med økonomi styring. Så jeg ved ikke hvordan jeg vil kunne bruge dem i denne sammenhæng. Jeg vil gerne bruge dem, men ikke misbruge, hvis i forstår.

Med Venlig Hilsen

Kenneth Nygaard Jensen.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Du kan prøve at kigge på Startvæksts hjemmeside. De kommer godt rundt om en masse ting ved det at drive virksomhed.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)