Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en webshop..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg skal have lavet en flot hjemmeside med et unikt design. Så jeg vil høre hvad det ville koste at få det lavet af der kan sit kram, og lære mig at sætte nye produkter op på siden...

Jeg vil helst have at den bliver lavet i Magento fordi det har jeg hørt meget godt om...

Så kom endelig med et tilbud.

Mvh. Tobias :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias :-)

Tag et hurtigt kig på Wordpress og WooCommerce - Det er så mega simpelt at jeg, uden nogen erfaring indenfor programmering, selv kunne banke en webshop op.

Der er masser af flotte og unikke designs på eksempelvis www.themeforest.net - Så det er bare med at komme i gang! Det er kun domæne og tema der koster lidt.

Prøv dig frem, spørg om hjælp og spark noget røv!

Med venlig hilsen
Tobias Bøgh Larsen

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias :)

Vi laver udelukkende Magento webshops, og vi kan vores kram.

I Juli måned har vi tilbud på vores iværksætter pakke, som jeg er sikker på kunne være noget for dig.

KUN 4995.- for en komplet Magentoshop.

Incl. hosting 1. år

Mailchimp

Facebook osv...

Skriv en pm eller mail med dine ønsker.

jeppe@billigmagento.dk

Se flere detaljer her: http://billigmagento.dk/priser/

God aften1

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Steffensen:

Hejsa jeg skal have lavet en flot hjemmeside med et unikt design. Så jeg vil høre hvad det ville koste at få det lavet af der kan sit kram, og lære mig at sætte nye produkter op på siden...

Jeg vil helst have at den bliver lavet i Magento fordi det har jeg hørt meget godt om...

Så kom endelig med et tilbud.

Mvh. Tobias :-)

Vi tager 14.995,- for en køreklar Magento webshop inkl. unikt design, samt pro. hosting og betalingsgateway hele første år. Faktisk får du hele tre forskellige unikke design udkast udfra dine krav. Og så er alle vores udviklere Magento certificerede.

Læs mere på: http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)