Jeg driver 2 ApS selskaber der driver online webshops.
1. Det ene ApS går dårligt og jeg ejer det 100 % selv.
2. Det andet er vi 3 ejere og går godt.
Nets har lukket vores konto ned i selskab nr. 1 fordi det er tvivlsomt, hvad der skal ske i selskabet. Selskab nr. 1 skylder nets penge.
Men nu har de også lukket selskabs nr. 2 forretningsnummer ned, uden grund. Må de godt det? Vi kan ikke modtage online betalinger nu og det er rigtig skidt.
Hvad enten Nets må lukke begge konti eller ej, så vil det være en god idé at integrere en "midlertidig" betalingsløsning, da der sikkert kommer til at gå noget tid inden i kan modtage betaling via jeres nuværende betalingsløsning.
Paypal kan integreres med det samme i næsten alle webshops.
Jeg ville da i alle fald ringe og tale med nets - f.eks. lade en af de to andre ejere ringe og forklare, at det ikke er en identisk ejerkreds overhovedet - og se hvor langt I kommer af kommunikationsvejen. I princippet bestemmer nets hvem de vil ha ind og hvilke garantier der kræves mig bekendt, men da det jo er en besværlig en for firma 2 ville jeg bestemt tale det hele igennem og høre hvad de evt har for krav for at holde det åbent
Det kan vel ikke være uden grund. Grunden er vel at du skylder dem penge.
Så vidt jeg forstår det, er der tale om 2 særdeles adskilte juridiske enheder - så din antagelse kan bestemt ikke være rigtig. Det er så noget helt andet hvordan Nets´ regler er. De er sikkert enevældige i deres gøren og laden.
Jeg ville da også lade en af de andre fra selskab 2 tage en snak med Nets
Uden at kende Nets normale mønster så tror jeg det er lidt som i banken. Hvis de taber penge på person A - om det sker privat eller i hans ApS - så bliver de skeptiske overfor alt som A er medejer af - og det kan få betydning for kreditværdigheden - hvilket vel ikke er så totalt urimeligt - det ender jo med dig og mig og alle andre Aminoer der skal betale det som ikke bliver dækket til slut -
men ja som skrevet - lad dog en af de to andre ejere tage snakken med nets - og forbered paypal og ewire og hvad der ellers findes, for at ha en nødløsning - for kravet kan i alle fald blive en sikkerhedsstillelse
Jeg driver 2 ApS selskaber der driver online webshops.
1. Det ene ApS går dårligt og jeg ejer det 100 % selv.
2. Det andet er vi 3 ejere og går godt.
Nets har lukket vores konto ned i selskab nr. 1 fordi det er tvivlsomt, hvad der skal ske i selskabet. Selskab nr. 1 skylder nets penge.
Men nu har de også lukket selskabs nr. 2 forretningsnummer ned, uden grund. Må de godt det? Vi kan ikke modtage online betalinger nu og det er rigtig skidt.
HJÆLP, hvad kan jeg gøre?
Ring til os på 7025 2125 hvis du vil have sat en hurtigt nødløsning op med Ewire. Vi tager i mod skandinaviske Dankort, Visa, Electorn, Mastercard, og du kan være live allerede i dag.