Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mit hobby firma igang?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 31
Fra  RHABB Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har i cirka 6 måneder haft et lille hobby firma, som jeg selv vil kalde det.
Hvor jeg har lavet webdesigns, logoer, bannere, reklame. Osv til firmaer gratis!
Men jeg vil snart gerne have det ordenlig op at køre, så jeg kan få nogen ordenlige referencer?
Som nogen lidt større firmaer, i stedet for jeg skal rundt på nettet og finde min kunder.
Hvorfor kommer de ikke til mig? for lidt reklame? ved det ikke. Men håber i kan give noget input.

Eksempel på hvilke logo som jeg venter svar på om de vil bruge: http://www.behance.net/gallery/Horsens-Sejklubs-Restaurant/9617067 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21

Du skal slet ikke regne med at der er firmaer der kommer til dig for at være ærlig - Så skal det der for lidt reklame  i alle fald ændres til primetime tvNews reklamer.

Firmaer der skal ha lavet den slags arbejde vælger enten ud fra referencer fra andre, eller fra nogen de har samarbejdet med og i meget få fald ud fra søgning på nettet - men det er ikke sandsynligt du kan leve af at sidde og bare lave logoer, banners osv - uden at det er dig der skal kontakte firmaer og sælge aktivt

Husk at føre regnskab, også selv om du driver som hobby og har tab, som så ikke kan fratrækkes i anden personlig indkomst, men før regnskab over alle udgifter og indtægter hvis der kommer indtægter

Selv om det er udgifter og underskud - før regnskab så du kan vise skat at du har underskud OG så du er inde i rutinen til den dag du vil stifte selskab og drive det med oveskud

god vind med det - men vær aktiv i salget - specielt indtil du står som en rigtigt mange automatisk vælger, men det tager tid, og selv da - vær aktiv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 31
Fra  RHABB Skrevet kl. 11:28

Tak for svaret! Det kunne jeg bruge til noget og vil tænke over :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Kunderne kommer ikke af sig selv, heller ikke de lidt større virksomheder, men hvis du laver et vedvarende seo-arbejde på din hjemmeside, kan du sikkert få en del kunder den vej. Alternativt kan du f.eks. benytte Adwords, men du skal nok starte med at optimere på din egen hjemmeside, så den konverterer de besøgene til kunder.

Det kunne også være en god idé at lave en signatur til din profil her på amino, da der er mange der kunne bruge et godt logo m.m.

Tegner du et plus abonnement her på amino, kan du gratis downloade en bog om konvertering, samt annoncere dine produkter til de mange selvstændige, der læser med her på amino.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 11:32

100% opsøgende salg, få nogle store refferencer... Giv evt noget arbejde væk gratis, mod at bruge vedkommende som refference.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)