Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til Webprojekter

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

henrik_andersen1988:

Er det blevet til en diskussionsklub om PHP og WP!?

Jeg forstår at der er to der søger samarbejdspartnere, og så er alle andre former for indlæg vel irrelevante!?

Det er sådan noget der gør at man ikke altid kan tage Amino alvorlig og mister lysten til selv at søge samarbejdspartnere!!!

Selv er jeg handelsuddannet og har en generel viden og uddannelse i markedsføring, kender lidt til WP, men ikke til PhP ligesom mit kendskab til digital markedsføring heller ikke er så stort. Ellers kunne jeg da godt være interesseret.

/Henrik

Hej Henrik

Du er velkommen til at sende en PM og fortælle lidt mere om dig selv, hvis du leder efter kunne være interesseret i at være med i et spændende projekt.

Vi lægger mere vægt for at vores partnere er stabile og vedholdende end at de lige kan det faglige 100%. Det faglige kan man lære, og vi hjælper hinanden hos os.

Det at lære at være stabil, proaktiv og have et mindset  som iværksætter tror vi er meget vanskeligere.....

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt nok en skam, for de personer som skriver for at stille spørgsmål, at de og deres evt. projekter skal hakkes ned af nogen som måske har fået morgenkrydderen galt i halsen, eller margarine på den i stedet for smør. Jeg troede faktisk at det her var stedet hvor man kan stille den slags spørgsmål. Jeg er med på at nogen har en mening om det ene eller andet, men derfor behøver den mening jo ikke være den eneste sandhed.

Ps der findes ikke kun en måde at drive forretning på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:23

Det giver absolut ingen mening at så mange mennesker kan blive så tvære over en kort meningsudveksling - tråden er mere forurenet af brok over off-topic debat end den faktiske off-topic debat.

At brokke sig er selvfølgelig også en måde at link-builde på...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Farshi,

Jeg er ked af at denne tråd er blevet mere off-topic, bare fordi jeg smed lidt benzin på bålet - og selvom det er off-topic, så har det alligevel været lidt interessant at se hvor meget det kan få sindende i kog og hvor er jeg glad for lige præcis DIT svar nu, da det efter min mening bare beviser at jeg har ret. Man kan godt diskutere, komme op i det røde felt, og alligevel vende tilbage til trådens oprindelige form.

Mit firma Little Green Orange (LGO) arbejder med IT-udvikling og sourcing i Indien og besluttede for fire år siden at tage et rimelig radikalt drej af virksomheden - nemlig udelukkende at arbejde igennem partnere, at udvikle udelukkende i .NET og i Kentico CMS - og sidstnævnte er egentlig ikke fordi vi er blevet religiøse eller teknologi fikserede, men fordi vi efter meget store overvejelser, skulle vælge et CMS system, som skulle overtage vores mere end 100 kunder, som var lagt i et eget udviklet CMS system (baseret på ASP).

Vi kiggede på Magento, Umbraco og et par stykker mere - men valgte at sætte et par kriterier op, som vi ville have skulle være udslagsgivende for vores valg:

1) Support (24-7-365) for vores udviklerteam i DK og Indien

2) .NET baseret fordi vi udvikler andre ting i Visual Studio, anvender Microsoft teknologi, har kunder som vi skal integrere med (økonomisystemer, databaser m.v.)

3) Baseret på anmeldelser i CMS Critics (online magasin)

Og valget blev Kentico CMS fra Tjekkiet.

Da vi havde taget valget, har vi uddannet vores dk-team og indiske team - altså omkring 30 mennesker, som alle tidligere har arbejdet med WP, SiteCore, Sitefinity, Magento, Umbraco og .NET udvikling generelt! OG igennem hele forløbet har alle meldt ud at Kentico er et godt valg - faktisk så godt at vi er ved at etablere et internationalt selskab som vi ejer 50/50 med vores indiske partnere.. og vi kan sælge løsningerne, hvor licenserne starter fra små 6.000,- kr. 

Da valget omkring teknologi var taget, fokuserede vi på vores forretningsplan - for vores forretning er IKKE drevet af teknologi, men af forretning. Når vi har valgt et CMS system, fremfor flere, er det for at få tilpas stor kompetence omkring udvikling af løsninger, så vi kan løse 'alt'.

Forretningsdrevet udvikling går i vores forretning først og fremmest ud på at finde ud af hvad vores kunder ønsker at opnå - Med udgangspunkt i dette har vi udviklet bladena.com - hvor frontend er et enkelt website (iøvrigt flyttet fra Magento - fordi kunden ikke kunne finde ud af at bruge det - and I don't blame him!) men også en ekstremt avanceret løsning, som hedder Guide2Defect (G2D), som idag anvendes af serviceteknikere i hele verden til diagnosticering af fejl på vindmøller, som selv genererer PDF rapporter, samler data sammen og har en rimelig avanceret datamining for at forudse driftstab på møller - bare for at give nogle eksempler.

Når man går ind i en kundes forretningskoncept, forstår deres udfordringer og ønsker til hvad der skal opnås, så bliver man pludselig en leverandør, hvor teknologien er fuldstændig underordnet - så længe den er dokumenterbar og skalerbar. Som jeg har skrevet SÅ mange gange tidligere her på Amino, så vælger Københavns Kommune og DR ikke open source løsninger fordi de er gratis, men fordi den løsningspartner, som de mener kan løfte deres forretningsmæssige mål, har valgt teknologiplatformen.

Det er altså de forretningsmæssige objektive mål, som er vigtigt - ikke teknologi!

Det er jo svært at vurdere om jeres projekter passer ind i vores model - pris, forretningsmæssigt og teknologisk, men jeg er faktisk overbevist om at det gør det. Hvis du har lyst, kan du jo sende mig information om hvad i arbejder med - så vil jeg til gengæld gerne bruge tid på at svare og se om vi i virkeligheden ikke i fællesskab - uden teknologimål, kan komme langt langt langt længere end diskussionen om teknologi.

Du er ihvertfald velkommen, hvis du har lyst,

Morten Reitoft
CEO - 60 14 30 36 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)