Nu spørger jeg pænt igen igen :) Er det specielt rart med et link til Youtube, der bliver hængende til stort set evig tid - med en vurdering af en shop eller et site, jeg ville ikke være specielt glad for det...
Det har jeg ikke haft problemer med. Det sker, at nogle videoer på YouTube hænger, ja, men du siger det, som om det sker hver gang. Hvis det skete hver gang, tror jeg at der ville komme flere dårlige feedbacks, men jeg har ikke hørt om andre.
Jeg er så super glad for at så mange har skrevet og derved hjulpet mig. Jeg er nu fuld igang med at få rettet op på de ting i har skrevet.
og en ekstra stor tak til Poul Madsen for din video, synes det er en super god måde at hjælpe på.
Og ja nu ligger den selvfølgelig på youtube i al evighed, og hvad så.. vi starte jo alle sammen et sted, og det gør jo intet at kunderne kan se, at man ikke har været perfekt fra starten af.
Ønsker jer alle sammen en helt fantastisk weekend, forhåbentligt med masser af sol
Altså, hvis det generer dig, at videoen ligger på YouTube, så sletter jeg den selvfølgelig.
Jeg håber, du tillader at den bliver liggende, fordi der efterhånden er en rimelig samling feedback-videoer, som kan bruges af andre til at have noget at sammenligne med og tage ved lære af.