Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regulering af moms til årsopgørelsen ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sider med min årsopgørelse for 2012.

Jeg kan se at der er nogle forskydninger i min indberettede moms.

Mín moms indberetning stemmer på nær ca. kr. 1000 på årsplan, men mine kvartårlige indberettninger stemmer ikke.

Skal jeg ændre moms indberetningen for hvert kvartal? der virker jo lidt rodet ?

eller kan jeg nøjes med at rette de kr. 1000 op i et af kvartalerne?

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 18:38

Når det ikke er mere end 1000 kr tager du dem bare med ved næste momsopg.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46626
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51

Jeg ville nu nok efterindberette - og gøre det for kvartal 4 bare - da det jo ikke gør nogen forskel nu - Både fordi det er ret let at lave sådan en blanket, det er korrekt i-h-t- loven og for at undgå bøvl hvis du udtages til gennemgang og de 1000 kr er penge du skal betale ind. Mindre slemt kan det ses som, hvis det er dig der skal ha penge til gode, så du ikke trækker på skat som bank - men ja-  jeg ville nu tage det som kvartal 4 og få året korrekt - og så finde ud af hvad der gik galt hvis alle kvartalerne ikke stemmer, så du ikke står med samme problem næste år

Er det dig der er tidligt ude og selv agerer proaktivt, så kan skat bedre li det end hvis de skal opdage det selv - og arbejdet tager 5 min Smile Men just my 5 penny for der er givet nogen der bare ville tage den i år og dermed ha begge år forkerte Smile

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=83481

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)