Hvorfor er søgemaskinerne så dårlige til at indeksere billeder på min webshop |
Prøv at åben din side i Internet Explorer og højreklik på et billede og vælg egenskaber, så kan du se der er noget helt galt med din shop.
Dbh.
Prøv at åben din side i Internet Explorer og højreklik på et billede og vælg egenskaber, så kan du se der er noget helt galt med din shop. Dbh. |
Ved ikke lige hvad det er IE fortæller, men i din robots.txt fil siger du at søgemaskinerne ikke skal indeksere bl.a. mappen /images/. Din robots.txt fil ser således ud: User-agent: * Disallow: /administrator/ Disallow: /cache/ Disallow: /cli/ Disallow: /components/ Disallow: /images/ Disallow: /includes/ Disallow: /installation/ Disallow: /language/ Disallow: /libraries/ Disallow: /logs/ Disallow: /media/ Disallow: /modules/ Disallow: /plugins/ Disallow: /templates/ Disallow: /tmp/ Jeg har ikke tjekket om der skulle være andre ting men denne her har i helt sikkert noget at sige. |
Super |
Så længe du bruger billeder som alle andre shops med dine produkter også bruger er der nok ikke de store muligheder ;( |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Kan du ikke uddybe, hvordan det skulle have indflydelse på indekseringen af hans billeder? Jeg forstår det ikke. |
Hej Du kunne også forbedre dine alt tags lidt se eks : Du bruger eks den her: alt="pg5775" Hvorfor ikke den her: Alt="Dark Dudes Muleposetaske, Doom Dude"
|