Jeg søger nogen der gerne vil være med til at lave en Internettjeneste, som er et projektmanegement for events og dag- og weekendarrangementer.
Tanken er også at lave en platform for dette og også Apps til Mobile enheder.
Jeg har ideen og forretningmodellen, men mangler nogen til at hjælpe med en prototype og evt. også nogen der vil være med i projektet.
skriv gerne her eller skriv til probekt@fdef.dk
Hvis du vil optimere dine chancer for at finde nogle gode samarbejdspartnere, så mangler du at beskrive det vigtigste, nemlig hvad du bringer til bordet af kompetencer.
Lige nu ser jeg endnu en "god ide" og en person der søger gratis arbejdskraft, og hvis du fik skrevet lidt om dine kompetencer, kunne det være det billede ændrede sig. Husk både kompetencer og beskrivelse af specifik erfaring.
kan godt se at jeg ikke har givet så meget om mig selv, så selvfølgelig...
Jeg er en fyr på 34 år, som har været FDFer (spejder) siden 1984.
Jeg har ingen erfaring med at kode, men har lavet lidt hjemmesider med opensource som joomla og websitebaker.
Jeg har en ide, som jeg virkelig gerne vi lave til virkelighed, men savner nogen at lave den sammen med.
Jeg har lavet en forretningsidé og er ved at læse på hvordan med start af virksomhed, men er rungende amatør.
Projektet er rettet meget mod spejdere eller frivillige organistationer, men har helt klart også potentiale til evt. virksomheder.
I det daglige er jeg vagt, men har meget stor interesse i computere.
Jeg har ikke de store penge, men har lidt kontakter til et evt. kundegrundlag.
dem jeg søger skal helst være nogen med interesse i frivilligt arbejde, så de også kan komme med relevant input og måske nye vinkler til projektet
Ideen lyder jo ganske udemærket, men jeg har en lille "advarsel".
Jeg arbejdede for nogle år siden på en online service til foreninger, og det blev faktisk udviklet med løbende sparring med foreninger for at sikre at jeg ramte plet ift. deres behov. Så jeg tror såmænd at løsningen var okay.
Men det var meget, meget vanskeligt at få foreninger til at betale for noget. Samme svar hver gang - god ide, men vi har ingen penge. Jeg tror det samme kunne gælde eks. spejdere.
Pas på at du ikke vælger et marked hvor pengene og budgetterne er for små. Sats fra start på en målgruppe der har penge til at betale for software, apps og service ydelser.
Det vil sgu være surt (ved det af egen erfaring) at bruge en masse tid og penge, på noget som aldrig bliver rentabelt fordi målgruppen ikke kan bruge pengene. Ikke mindst for en eventuel partner.