Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Totals bogføringsprogram ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ved at teste Totals (http://www.kedisoft.com/totals/) til Mac som bogføringssystem / program. Men er der nogle som sidder med nogle gode / dårlige erfaringer med dette program, og skal jeg vælge et andet program til dette?

Kravet er bare det skal virke til Mac, og det skal helst være et offline program (selvfølgelig med synkronisering til skyen eller Dropbox) - Jeg er også villig til at betale for det.

NB! Jeg har prøvet diverse online services, E-conomic, Billys etc., men det tiltaler mig ikke rigtig man skal være online for at lave regnskab :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller måske nogle som har erfaring med Economacs ?

Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke rigtig svare på dit spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor det ikke tiltaler dig, at du skal være online når du laver regnskab? Er det fordi, du er nervøs for, at dine data falder i forkerte hænder?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver nogle gange regnskab når jeg ikke har adgang til internet - og desuden er jeg ikke meget for at "leje" løsninger som Billys. Så hellere købe et program med et engangsbeløb og det er så det...

Så nej, er ikke bange for at sende data over nettet.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2187
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til 2013 :) jo hurtiger du kommer på nettet jo hurtiger kan livet begynde :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det man skal tvinges til en lejeordning som i sidste ende bliver noget dyrer end det at købe en løsning?

Tro mig, jeg er på rigtig mange områder i 2013, og elsker internettet :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46829
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Man er uafhængig af netnedbrud, og det er i alle fald ikke langsommere, snarere i visse fald lidt hurtigere ikke at ligge online - men en del programmer, som summa, er jo nu begyndt at tage fast pris per år i alle fald. Det gælder dog kun nye brugere, gamle kan afstå for support og så benytte programmet gratis videre i den nyeste 4 version fra til Juni - til win 7 og 8. Jeg forstår godt lysten til at kunne køre offline. Programmet gemmer dog altid sin sikkerhedskopi i dropbox, så jeg vil kunne køre det fra en anden maskine hvis lysten skulle opstå.

Lad høre hvad du ender med - om du finder et godt program med en gangs ydelse - de er ikke så mange mere - jeg ved ikke om winfinans small business som i mini versionen er gratis op til ganske mange poster kan køre på mac - ellers var det en mulighed, jeg ved John Sommer herindefra er meget glad for det i alle fald.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Cookie: Vi kan ikke være mere enige, og indtil videre ser det ud til at jeg bliver ved Totals, som jeg efterhånden har fået sat op

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kikke ved macpartner i middelfart. Afhængig af hvor omfattende det skal være, kunne det være noget

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har selv købt Summa Summarum (til PC ved ikke om det kan køre på Mac), det ligger lokalt. Jeg betalte for det og for et års support, men skal så ikke betale mere.

Summa Summarum er et ganske udmærket program til mindre regnskaber.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)