Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på nyt website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vores nye website www.xboxinfo.dk er nu i luften. Vi giver et samlet overblik over alle den nye Xbox One's muligheder og hjælper med at finde den billigste Xbox One. Samtidig opdatere vi løbende med nyheder om Xbox One på bloggen. 

Det er første gang vi overhovedet laver en hjemmeside og vi vil derfor meget gerne have noget konstruktivt kritik og hører jeres forslag til eventuelle ændringer. 

- Vi ved godt at alle links til butikkerne ikke er helt rigtige, men det er fordi vi venter på godkendelse til de sidste programmer.

Vi glæder os til at hører jeres tanker om siden.

- Xboxinfo.dk

www.xboxinfo.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:57
Hejsa!
I bliver nødt til at kigge på noget SEO. Jeg kan forestille mig, at der kommer til at komme mange konkurrenter på dette markede, så I bliver simpelthen nødt til at skrive nogle længere SEO tekster. Men det er godt, at i har nogle videoer derpå:-)
Jeg kan se, at i har en blog - for at trække organiske besøgende dertil? Hvis ja, skal i tage et kig forbi thesaleslion.com. Han har skrevet en god e-bog og har et fint podcast om dette emne (content marketing).
Hvad med at have et nyhedsbrev? Det er i hvert fald en oplagt mulighed for at få besøgende. Det vil dog være en god idé at skrive en e-bog, som man kan få fingrene i ved at tilmelde sig jeres nyhedsbrev.
Held og lykke med det!
Mvh

Anders
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:01
Som Anders også skriver, skal i skrive nogle længere tekster.

Jeg synes designet er fint og overskueligt - men få endelig skrevet nogle længere tekster! :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Er det selve teksterne på i de forskellige kategorier, "Specifikationer", "Design" osv. i mener skal være længere? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:05
Ja også dem. Men jeg synes også, at du skal tilføje en lang tekst på forsiden nedenunder de 3 bokse.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Hej, jeg synes det er en god begyndelse. Jeg har nogle kommentarer og forslag, som jeg giver i videoen herunder. Klik på linket.

">Feedback på xboxinfo.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57

Tak for feedback, Poul. Der er helt sikkert nogle ting vi vil fokusere på og som vi allerede er igang med at ændre. Med hensyn til det du siger med at man kunne tro det er en webshop så står der jo faktisk allerede på forsiden: Den nye Xbox One er landet, vi giver dig et overblik over alle de nye funktioner og en guide til hvor du finder den bedste pris på Xbox One.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:00

Må i godt anvende xbox i domænenavnet? Det mindes jeg at have læst at nan IKKE må...

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 12:16

Hej,

Overordnet super fedt website.
Jeg har dog lidt tekniske kommentarer på den responsive del af websitet.

På min mobil (iPhone5) kommer der side scrollbar på under /priser. Det er i tabellen der er en bug.

Derudover er menu ikonet på mobilen meget lille og svær at ramme. Så kig lige hele mobil delen igennem:)

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32

Tak for alt den gode feedback!

Vi vil gerne have endnu flere kommentare på vores side :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)