Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg en god og billig plastproducent i udlandet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en plastproducent i udlandet som kan hjælpe mig med masseproduktion af et plastprodukt. Gerne et velrenommeret firma, og til fornuftige penge.?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:04

Undskyld, men følger lige med hér da jeg står med samme spørgsmål.

Mvh Sue

Tilmeldt 27. May 13
Skrevet kl. 15:35

Er der slet ingen der kan hjælpe mig???

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er sikkert mange der kan hjælpe dig men de ved ikke hvad de skal hjælpe med.

Hvad søger du konkret?

Masseproduktion - hvad betyder det for dig ? 1000 stk en million stk ? levering over hvilken tidshorisont?

Plast type fx PVC/PP/PE/PA?

Ekstruderet eller sprøjtestøbt?

Hvorfor udlandet når der findes bunker af plast producenter i DK? Er udlandet i sig selv kvalificerende, eller håber du bare at udlandet er billigere og kulturforskellen ikke betyder noget for dit produkt?

Har du forme eller kan du betale for værktøjsomkostninger?

Har du tegninger?

Hvis du er lidt usikker på de fleste af ovennævnte spørgsmål, vil jeg foreslå at du søger en dansk rådgiver inden du kaster dig i armene på en udenlansk producent. Ellers bliver dine fornuftige penge brugt ufornuftigtBig Smile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:54

Du er nødt til at være meget mere konkret :-)  Plastik er ikke bare plastik.. Og hvad der reelt skal udformes.. Der findes fabrikker, der er dygtige til noget og mindre dygtige til andet..

Så få konkretiseret dit behov i første omgang - Så efterfølgende besøg messer og find nogle interessante partnere. 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 04:31

Hej.

Jeg ved ikke hvad dit produkt præcist omfatter, men det viser sig ofte at det kan betale sig at sprøjtestøbe i Danmark. endvidere giver det dig fleksibilitet på flere områder da du har det tæt på dig.

Det kan klart anbefales at du tager fat i Kim Fagerlund fra Kifa Plast, der har egen tegne og værktøjsafdeling. Emnerne kan efterfølgende produceres i Kifas plastafdeling.

Kim kan du kontakte på mobil 28111440 samt email kf@kifaplast.dk

Tilmeldt 27. May 13
Skrevet kl. 14:14

Vi snakker nok 100 mill.

Udlandet fordi det oftest er billigere, det har jeg fået at vide, men er naturligvis meget interesseret hvis nogen kender en billig dansk producent.

Jeg har tegninger, prototype og patent klar, mangler bare producenten.

Sure vil gerne lægge navn til og hjælpe med det videre forløb, de kan bare ikke selv sprøjtestøbe produktet, hvilket er det der er aktuelt her.

Plast typen er PET.

Der er ingen forme klar til produktet, men ja kan godt betale værktøjsomkostninger. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg kan hjælpe dig med at finde noget i litauen

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:14

Hejsa

Arbejder selv indenfor branchen. Hvis det kan masseproduceres hvor maskinen selv kører afsted. Så er det klart og foretrække at producere i DK. Dyrere til start men med en klar fordel når man kigger i på den lange bane.Også hvad angår kvalitet og leverings sikkerhed samt leverandør kontrol og rådgivning.

Vil anbefale Martin Munkebo A/S

Det er nogle fyre der virkelig ved hvad de har med at gøre

Held og lykke med det hele

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)