Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mon der er nogen der kører pap væk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en lille nystartet fysisk butik på Frederiksberg - efter at ha' drevet webshop i et år, blev pladsen derhjemme for trang ;-)

Nu er mit kælderrum fuld af pap, og jeg må kun lægge én papkasse i vores fælles-container i gårde, hver uge... Såeh, er der mon nogen der afhenter pap til billig penge, eller som kender nogen der gør det? 

Jeg har tjekket på nettet, og kan kun finde "Junkbusters" som jeg måske synes er en lille smule pebrede i deres pris. 

Jeg tror det vil ta' 15-20 minutter for en enkelt mand at bære pappet op og læsse det på en trailer. Derefter skal det selvfølgelig køres afsted til en genbrugsstation. 

Mvh

Therese

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theresee.

Jeg tror normalen er, at have en container stående, der bliver tømt med intervaller. Vi havde ihvertfald en container fra Marius Pedersen stående......når den var fuld, ringede jeg og bad dem om at komme og tømme den.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om der er mulighed for en papcontainer ved siden af skraldecontainerne, de fåes i alle størrelser, vores var ikke større end en alm. skraldecontainer.

En ordning hvor de kommer ned og henter det i din butik, har jeg aldrig hørt om. Men derfor kan det selvfølgelig godt findes Smile

Natasha

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv evt. en søgning på DBA eller G&G, jeg har selv en privatperson der kommer og henter mit pap, som de bruger til at fyre med (hvorfor de vælger at fyre med pap uden brændværdi ved jeg dog ikke)

Han kom selv ind og hørte om han måtte hente mit pap, og har så stillet en palle med pallerammer til rådighed, som de så tømmer når den er ved at være fuld.

Jeg ved også, at han reklamere på DBA med afhentning af pap, hvidevarer og meget andet, så mon ikke der kunne være nogen i dit område der kan hente det gratis også.

har du rigtig store mængder, kan du få op til 800kr/ton for det, men så skal det være presset til den pris.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natascha

Tak for dit svar :-)

Da min butik ligger centralt på Frederiksberg, og det er en lille baggård vi har, er det ikke muligt at ha' en container stående - desværre. Det ville gøre det hele en del nemmere. 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg søge efter med det samme, silversand :-D

Tak for tippet ! Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)