Hej Aminoer Jeg har en lille nystartet fysisk butik på Frederiksberg - efter at ha' drevet webshop i et år, blev pladsen derhjemme for trang ;-) Nu er mit kælderrum fuld af pap, og jeg må kun lægge én papkasse i vores fælles-container i gårde, hver uge... Såeh, er der mon nogen der afhenter pap til billig penge, eller som kender nogen der gør det? Jeg har tjekket på nettet, og kan kun finde "Junkbusters" som jeg måske synes er en lille smule pebrede i deres pris. Jeg tror det vil ta' 15-20 minutter for en enkelt mand at bære pappet op og læsse det på en trailer. Derefter skal det selvfølgelig køres afsted til en genbrugsstation. Mvh Therese |
Hej Theresee.
Jeg tror normalen er, at have en container stående, der bliver tømt med intervaller. Vi havde ihvertfald en container fra Marius Pedersen stående......når den var fuld, ringede jeg og bad dem om at komme og tømme den.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om der er mulighed for en papcontainer ved siden af skraldecontainerne, de fåes i alle størrelser, vores var ikke større end en alm. skraldecontainer.
En ordning hvor de kommer ned og henter det i din butik, har jeg aldrig hørt om. Men derfor kan det selvfølgelig godt findes
Natasha