Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debat om investering i Arla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag venner.
Jeg har  dette spørgsmål/undren jeg ikke aner hvilken debat forum passer til.
Jeg har læst at salget af skyr er steget med 200% det seneste år, udtaler Arla.
Jeg er selv meget inden i træning og fitness og ser virkelig et market for det. Det som om at i Danmark har vi fået et "Sundhed/Fitness Boom" det sidste år.

Sagen er at jeg gik med tanken om at investere i Arla's produkt, skyr, for omkring et år siden, og bærer lidt nag over jeg ikke gjorde det.

Men hvordan investere man i således, og kan man godt investere i blot et enkelt produkt fra en virksomhed som Arla?

Jeg håber folk kan følge min tankegang og sidder inde med noget viden jeg ikke gør.

Tak. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:56

Anders Bang:

Goddag venner.
Jeg har  dette spørgsmål/undren jeg ikke aner hvilken debat forum passer til.
Jeg har læst at salget af skyr er steget med 200% det seneste år, udtaler Arla.
Jeg er selv meget inden i træning og fitness og ser virkelig et market for det. Det som om at i Danmark har vi fået et "Sundhed/Fitness Boom" det sidste år.

Sagen er at jeg gik med tanken om at investere i Arla's produkt, skyr, for omkring et år siden, og bærer lidt nag over jeg ikke gjorde det.

Men hvordan investere man i således, og kan man godt investere i blot et enkelt produkt fra en virksomhed som Arla?

Jeg håber folk kan følge min tankegang og sidder inde med noget viden jeg ikke gør.

Tak. 

Selvfølgelig kan du ikke investere i et enkeltprodukt fra arla, udover det mener jeg ikke at arla er børsnoteret så selvom du ville, kunne du ikke investere i dem.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:54

Mmh,,
Jeg træner også lidt, og malker køer og levere mælk til Arla.
I den forbindelse, var jeg lidt sur, over at Arla ikke laver en række produkter til træning, herunder proteinpulver  ect.

Men som jeg har forstået det, producere Arla, grund protein pulveret.
Men så skal man selv, færdig producere det, med alt mulig andet i.

Og der slipper min forstand jo, hurtigt op. Dels er det også et stort marked

Men der kunne være muligheder i det. Mit tid og evner er dog ikke tilstrækkelige til det. Har dog lidt kapital. Men sikkert ikke nok.

Men ellers er jeg fresh.

Kan godt huske noget om Skyr, men kender ikke nærmere til det.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:54

Anders Bang:

Hej Anders,

Arla er ikke børsnoteret, så du kan ikke investere i virksomheden eller dens produkter. Du kan læse lidt om hvordan Arla hænger sammen her!

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)