Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo der virkede

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Billesbølle:

Øh med risiko for at blive betragtet som ordkløver:

sponsorerede links ligger da både i højre side, og i det røde felt for oven på Google!

De annoncer der kommer over i venstre side er jo bare dem der byder mest pr. klik.

Øhhhh, sponsorerede links kommer da aldrig i højre side og hvad er det for nogle links du snakker om i venstre side ? Dem har jeg da aldrig set

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:53

Når Google viser resultatet af en søgning på min maskine, står der "sponsorerede links" som overskrift både i det lyse røde felt for oven i venstre side, og over annoncerne i højre side. Jeg annoncerer selv, og ligger nogen gange til højre og nogen gange for oven til venstre, alt efter hvor meget jeg byder pr. klik.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:51

Bærbar.com:

Søren Billesbølle:

Øh med risiko for at blive betragtet som ordkløver:

sponsorerede links ligger da både i højre side, og i det røde felt for oven på Google!

De annoncer der kommer over i venstre side er jo bare dem der byder mest pr. klik.

Øhhhh, sponsorerede links kommer da aldrig i højre side og hvad er det for nogle links du snakker om i venstre side ? Dem har jeg da aldrig set

Sponsorerede links er ALTID i højre side - og i visse tilfælde OVER søgeresultaterne i venstre side.

Og jo: Det er et spørgsmål om godt arbejde at få annoncerne over i venstre side - i en kombination af rigtig klikpris, gode landingssider, god tekstforfatning og dermed høj CTR.

Og sådan er det bare! :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)