Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Markedsføring og Affiliate?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg er ny på siden, så vær venlig at bære over, med eventuelle dumme fejl :)

Jeg har startet en hjemmeside, sammen med en ven. Hjemmesiden hedder www.konsoltrends.dk 

Vi prøver egentlig bare, at skive om noget vi interessere os for. Udover det forsøger vi, for første gang at opbygge erfaring med affiliate marketing.

Vi skriver primært om konsoller altså Playstation, Xbox osv. hvor vi skriver nyheder, og finder gode tilbud til vores læsere.

Jeg vil gerne høre, omkring den bedst effektive måde for "gratis markedsføring" Jeg har allerede læst om SEO, men ville høre om, om der er andre former, for gratis markedsføring online? 

Med venlig hilsen Ammar El-dirawi :- )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:37

AmmarDirawi:

Jeg vil gerne høre, omkring den bedst effektive måde for "gratis markedsføring" Jeg har allerede læst om SEO, men ville høre om, om der er andre former, for gratis markedsføring online? 

Det kunne være nyhedsbreve, Facebook, Google+ og YouTube.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:43

Iht. SEO bør i være rigtig aktive på andre fora med samme emne som i selv skriver om. I tilfælde af, at man kan have en digital signatur ville dette være er skridt i den helt rigtige retning :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)