Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket internet skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Personligt Arbejdsudstyr Danmark, PAD ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er en virksomhed der sælger arbejdshandsker og sikkerhedsudstyr, primært over telefonen.

Vi har 10 - 15 fuldtidsansatte, som alle sammen er på internettet hele tiden. Problemet er bare at vores nuværende internet løsning er alt for langsom og ustabil, og jeg ville derfor høre om i har nogle gode bud på hvilken udbyder man skal vælge?

Vi skal minimum have 20/10 mbit forbindelse.

Vi bor på Østerbro 16, 5000 Odense C, hvis dette har noget at sige.

Tak på forhånd

Mvh

Rasmus

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:37

Få noget fibernet. Det er billigt og utrolig stabilt. Der er næsten ikke grænse for, hvor meget internet i kan få, til en rigtig god pris. Tit og ofte, så kan I også få telefoni med i prisen.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 15:46

Hej Rasmus

Hvis du sender dine Firmaoplysninger (Adresse / CVR) til mig kan jeg undersøge pris på en professionel Fiber til jer fra GlobalConnect.

Send på jed@jed.dk så vender jeg tilbage.

Mvh. Jesper

Fra Buck
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:30

Hvis i har mulighed for at få Fibernet, så vil jeg råde jer til at gøre det. måske en 30/30.

Er i på trådløs eller kabel? evt. finde ud af hvor mange der kan kobles på sådan en router, det kan være i skal have en eller to ekstra router.

Mvh. Gethro

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Personligt Arbejdsudstyr Danmark, PAD ApS Skrevet kl. 07:52

Tak for svaret alle 3.

Marc - vi er i gang med at undersøge priser nu her.

Jesper - har skrevet en mail til dig.

Gethro - vi er på trådløs router. Og vi har 2 stk. Men tænker også at undersøge om det er muligt at få en ordentlig fiber forbindelse.

Hvis nogle andre kan tilbyde fibernet el. noget andet spændende, må i meget gerne skrive her, eller sende mig en mail på Rasmus@pad-handsker.dk .

Mvh

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:55
hvordan bliver internet leveret til den trådløse router?
adsl?
Og jeres computere er så "tilsluttet" den trådløse router?
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:48

Personligt Arbejdsudstyr Danmark:

Hej Amino.

Vi er en virksomhed der sælger arbejdshandsker og sikkerhedsudstyr, primært over telefonen.

Vi har 10 - 15 fuldtidsansatte, som alle sammen er på internettet hele tiden. Problemet er bare at vores nuværende internet løsning er alt for langsom og ustabil, og jeg ville derfor høre om i har nogle gode bud på hvilken udbyder man skal vælge?

Vi skal minimum have 20/10 mbit forbindelse.

Vi bor på Østerbro 16, 5000 Odense C, hvis dette har noget at sige

Jeg ville gå en runde hos alle jeres dejlige naboer, for at høre hvad de bruger og om kvaliteten af deres netforbindelse.

Du kan sagtens få en udbyder der spiller supergodt på Nørrebro, men ikke er så heldige på Østerbro.

Held og lykkes!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)