Vi er en virksomhed der sælger arbejdshandsker og sikkerhedsudstyr, primært over telefonen.
Vi har 10 - 15 fuldtidsansatte, som alle sammen er på internettet hele tiden. Problemet er bare at vores nuværende internet løsning er alt for langsom og ustabil, og jeg ville derfor høre om i har nogle gode bud på hvilken udbyder man skal vælge?
Vi skal minimum have 20/10 mbit forbindelse.
Vi bor på Østerbro 16, 5000 Odense C, hvis dette har noget at sige.
Få noget fibernet. Det er billigt og utrolig stabilt. Der er næsten ikke grænse for, hvor meget internet i kan få, til en rigtig god pris. Tit og ofte, så kan I også få telefoni med i prisen.
Vi er en virksomhed der sælger arbejdshandsker og sikkerhedsudstyr, primært over telefonen.
Vi har 10 - 15 fuldtidsansatte, som alle sammen er på internettet hele tiden. Problemet er bare at vores nuværende internet løsning er alt for langsom og ustabil, og jeg ville derfor høre om i har nogle gode bud på hvilken udbyder man skal vælge?
Vi skal minimum have 20/10 mbit forbindelse.
Vi bor på Østerbro 16, 5000 Odense C, hvis dette har noget at sige
Jeg ville gå en runde hos alle jeres dejlige naboer, for at høre hvad de bruger og om kvaliteten af deres netforbindelse.
Du kan sagtens få en udbyder der spiller supergodt på Nørrebro, men ikke er så heldige på Østerbro.