Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal flytte fra shared host til VPS - Har nogle spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Easybuy Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg driver en webshop, som jeg skal have flytter til en VPS server istedet for shared host som jeg har ved unoeuro lige nu.

Siden kører på systemet drupal.

Jeg skal gerne have en hvor jeg ikke skal vedligholde noget(managed), men gerne kunne istallere noget på serveren.

Har kigget lidt på nogle udlandske som fx. www.vps.net, men hvordan fungerer det når mit domæne bliver hostet ved DK-Hostmaster?

Har i ellers noget forslag til nogle gode udbydere?

På forhånd tak.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:30

Abugge:

Hejsa.

Jeg driver en webshop, som jeg skal have flytter til en VPS server istedet for shared host som jeg har ved unoeuro lige nu.

Siden kører på systemet drupal.

Jeg skal gerne have en hvor jeg ikke skal vedligholde noget(managed), men gerne kunne istallere noget på serveren.

Har kigget lidt på nogle udlandske som fx. www.vps.net, men hvordan fungerer det når mit domæne bliver hostet ved DK-Hostmaster?

Har i ellers noget forslag til nogle gode udbydere?

På forhånd tak.

Hvis du bruger VPS.net - deres navneservere understøtter .dk domæner, så det burde ikke være noget problem :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Easybuy Skrevet kl. 20:30

Okay tak.

Er der andre der har gode exempler på host's?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:53

Jeg vil godt anbefale Hetzners VPS løsninger - de er prisdygtige og meget stabile i driften.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Emil Klindt Skrevet kl. 20:54

Der er utrolig mange udbydere på markedet, men jeg har selv gode erfaringer med Digital Ocean. Der kan du få for $10 hosting ved oprettelse (skriv til mig i pm). Det kører på et time baseret system, så du kan også bare prøve det. Udover Digital Ocean, så prøv at tjekke Hosting4Real ud :)

Mvh. Emil Klindt 

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 17:22

Vi hjælper gerne med at sætte drupal op når man flytter over til os. Vi har fri trafik og I/O.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:25
Dan Storm:

Jeg vil godt anbefale Hetzners VPS løsninger - de er prisdygtige og meget stabile i driften.

Jeg kan ikke anbefale Hetzners VPS løsninger. De ligger i nogenlunde samme prisleje som mange andre, men du kan ikkr opgradere de enkelte instancer uden først at nedlægge dem.

Kan derimod anbefale Linode.com

Super hurtige servere samt support
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:38

Gustav Svendsen:
Dan Storm:

Jeg kan ikke anbefale Hetzners VPS løsninger. De ligger i nogenlunde samme prisleje som mange andre, men du kan ikkr opgradere de enkelte instancer uden først at nedlægge dem.

Er det så at læse som om du anbefaler at undgå Hetzner?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 12:40

Du kan evt. prøve at kigge på http://www.bigbrainglobal.com/managed-virtual-servers.php - Følgende coupon code skulle give en 20% rabat: junemvps20

En god ting at undersøge er, hvor meget de forskellige udbydere mener, der indgår i "managed"-begrebet - så du ikke bliver overrasket.

Med hensyn til dk-domænet - så vil du typisk kunne have det ved én udbyder - og så pege det på de relevante IP-adresser hos en anden. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)