Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud fra i dag og hele juli måned - Store rabatter kan opnås

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

søren feltved:

Jeg kan forstille mig at han har fået minus, på grund af skjult reklame for at genoplive din tråd igen, lige som du selv genopliver den hverdag. Skal lige siges jeg ikke har givet minus

Gad godt vide hvordan han kan få skjult reklame ved at gøre det, når hverken du eller jeg kan se eksakt hvem det er, eller hvem han evt skulle reklamere for.

Og ja jeg genopliver denne tråd så tit som muligt så længe tilbuddet vare, har dog endnu ikke gjort det hver dag endnu. Men det burde jeg dog nok have gjort, og det er der intet ulovligt i.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Du har ret , intet ulovligt. Men det virker bare en smule desperat, men hvad fanden det er bare min mening. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

søren feltved:

Du har ret , intet ulovligt. Men det virker bare en smule desperat, men hvad fanden det er bare min mening. 

Desperat? kan ikke se hvad det har at gøre med at være desperat... hvis jeg var det, ville jeg nok være noget mere aktivamino, g+ mf. For så ville jeg jo have tiden til det. Men det er da helt fint hvis ikke du ønsker mine gode tilbud, det er jeg jo ikke herre over.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg kritiser ikke dine tilbud, da jeg simpelthen ikke har kigget på dem. Så om de er gode eller ej ved jeg ikke. Der blev spurgt hvorfor han fik minus. Og det svarede jeg på. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

søren feltved:

Hej Kim.

Jeg kritiser ikke dine tilbud, da jeg simpelthen ikke har kigget på dem. Så om de er gode eller ej ved jeg ikke. Der blev spurgt hvorfor han fik minus. Og det svarede jeg på. 

Det er også fint, dit svar passede bare ikke lige ind som sådan, da han umuligt kan lave skjult reklame for sig selv når ingen andre end amino kan se hvem han er.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er stadig gode tilbud at hente, i dag spare du 20%

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke mange dage til dette tilbud udløber, skynd dig hvis du gerne vil opnå besparelser

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om det måske ikke falder i god jord , kunne det være dejligt hvis folk kunne begrænse sig til at "oppe" disse tilbudstråde - uden noget egentligt nyt at tilføje - som vel egentlig er det der er tiltænkt ?

Så, det er sådan set intet med dit - ellers andres løbende tilbud - det er helt fint ( jeg bruger det selv flittigt) - men hvis vi alle hele tiden forsøgte at få "vores" egne tilbud øverst, bliver det da et trist Amino :)

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Prøv lige at se på hvornår jeg sidst gjorde det... så vil du se at det er godt og vel 2 uger siden, og det er ikke ligefrem meget kan man sige jeg opper dette indlæg. og ja det ville være trist hvis det var noget jeg gjorde hyppigt, men næsten 14 dage vil jeg på ingen måder kalde hyppigt, når der er tale om et tilbud der varer hele måneden.

Du ved også godt selv hvordan det fungerer, gør man ikke noget, bliver det heller ikke set af ret mange, og slet ikke på amino da der er så meget aktivitet. Indlægget bliver stort set kun set hvis man opper det, da de fleste inklusiv mig selv bruger seneste indlæg på forsiden hyppigt.

Så det er lige så meget for aminoerne som det er for mig selv at det bliver gjort, for ellers går folk jo glip af tilbuddet. Prøv fx at tænke over hvor mange der rent faktisk besøger amino hver dag, men alligevel har kun lige over 800 set indlægget.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Fra den 1. juli vil det så være 30 minus den dato vi har. Altså kommer du den 5. juli vil det være 25% rabat, den 6 juli 24% og så fremdeles.

Hej Kim.

Din rabat-nedstigning holder ikke helt i byretten. Den 30 Juli er der 0% rabat, dagen efter får man en øre for hver krone man bruger. Den 30 Juli kan altså ikke betegnes som en rabatdag. :-) 

1 29
2 28
3 27
4 26
5 25
6 24
7 23
8 22
9 21
10 20
11 19
12 18
13 17
14 16
15 15
16 14
17 13
18 12
19 11
20 10
21 9
22 8
23 7
24 6
25 5
26 4
27 3
28 2
29 1
30 0
31 1

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)