Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stil spørgsmål om kundeklubber 25 juni kl 9-10

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu afvikler jeg en gratis Q&A spørgetime om kundeklubber.

Mange emner omhandler e-mail marketing, så klik ind forbi http://www.facebook.com/kundekarma og spørg løs.

I går blev jeg spurgt af en potentiel kunde:
"Hvordan får jeg kunderne til at melde sig ind i vores kundeklub?
Vi har 
både flyers, ipad og instore ved kassen og i butikken samt et godt nyhedsbrev" 

Det korte svar på spørgsmålet om årsagen til manglende tilmelding til kundeklubben, kunne være den oplevelse jeg selv havde i fredags, da jeg var på udsalg i et stormagasin i Aarhus.

Jeg foretog to køb ved to forskellige kasser, hvor der var mulighed for online tilmelding, plakat med fine medlemsfordele samt flotte tilmeldingsblanketter. 

I begge tilfælde stod jeg alene ved kassen uden kø bagved mig. Selvom jeg udviste stor interesse for klubben, ved at kigge på plakaten under hele ekspeditionen fik jeg ikke meldt mig ind i kundeklubben. 

Hvorfor? Fordi jeg ikke blev spurgt! Så enkelt er det - spørg kunden!

Selvom du hverken har ipad tilmelding eller flotte plakater (selvom det hjælper) så er det vigtigste altid at spørge kunden. En mødebookeri mit netværk, ved at han skal skynde sig at få 13 afslag inden han kan lave dagens første salg ved opkald nr. 14. Det samme princip er gældende ved indsamling af medlemmer til kundeklubben. 

Hvis du bruger nogle af de tips jeg har skrevet i nedenstående blogindlæg, kan det være at du ikke behøver få 13 afslag :o)
>>

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)