Jeg har købt en bruger til de ekstrem flotte "Elegantthemes" og et tema til Wordpress dertil. Nu ved jeg bare ikke hvordan jeg får det installeret.
Jeg har bare oprettet en "blog" på Wordpress og køre ligenu med en af de gratis temaer der ligger under temamenuen.
Men hvordan installere jeg mit custom tema? Når jeg søger bl.a på youtube omkring hvordan man gør, blivet der vist en tydelig tab med "installer tema" i toppen af siden - den har jeg bare ikke hos mig.
Kræver det Premium Wordpress eller hvad skal jeg gøre?
Jeg har bare oprettet en "blog" på Wordpress og køre ligenu med en af de gratis temaer der ligger under temamenuen.
Du har oprettet dig som "gratis" bruger på wordpress.com - dette betyder at du skal bruge, hvad de ønsker at stille til din rådighed. Hvis du selv vil have 100% styr over din WordPress - skal du have eget webhotel, og derefter uploade/installere WordPress
Har du fået et domæne også?, Har du fået login osv så du kan logge ind på deres hjemmeside og derfra installere wordpress vis de har one click installer? Eller skal du gøre det manuelt det er jeg ikke master til, hvornår bestillte du? Der går et stykke tid fra da du bestilte og til du kan begynde med alt andet..
Vh Victor :)
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Hvis du også har et domæne, burde du være good-to-go;
Her er en lille guide:
Log ind på dit webhotel hos Meebox, hop ind under ''Produkter'' > ''My services'' vælg dit webhotel > Login to Cpanel > Derfra installere du Wordpress > Derefter skal du logge ind på de Wordpress admin panel, og installere dit theme.
Held og lykke!
Du må hjertens gerne skrive, hvis du oplever problemer.