Jeg er interesseret i at få vurderet min nye hjemmeside der omhandler legetøjstilbud og legetøjsbutikker. Siden er for nyligt blevet lanceret og er spændt på jeres meninger. Hvad synes du om siden og er der noget du synes skal ændres? Giv den hele armen og kom gerne med ris/ ros om siden. Er der noget der skal forbedres osv.? Siden hedder www.Legetøjsbutikker.dk |
Ny affliate side med legetøjsbutikker søger ris/ ros.
Find legetøjsbutikker i Danmark og se efter gode online tilbud på legetøj
Du skriver blandt andet "fordele ved lejetøjsbutikker". Dér vil jeg skrive "fordele ved lejetøjsbutikker.dk". En lille ting men den forvirrede mig, og jeg troede at du mente lejetøjsbutikker generelt :-) - Indtil jeg så domænet.. /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Hej, Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside, du har fået lavet. På siden "sjov for børnene" er der et link til TjekDanmark. Er det ikke at bevæge sig lidt væk fra konceptet? Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Hej Kasper. Tak for din positive feedback. Jeg får sat ".dk" efter legetøjsbutikker, så man ikke bliver forvirret. |
Hej Simon. Mange tak for din ros til siden. Efter min mening vil jeg ikke sige at det er at bevæge sig væk fra konceptet da TjekDanmark jo bl.a. viser oplevelser og sjove ting, som også er for børn. Er der nogle andre ting i synes der skal rettes/ tilføjes eller andet for at siden er helt optimal? Alt feedback modtages med kyshånd! |
Hej. Jeg synes du skal undgå punktummer i dine overskrifter. F.eks. "Legetøj for børn." skal bare være "Legetøj for børn" etc. Måske du kan prøve med en fixed baggrund og se hvordan det vil blive, får indtryk af at det ville "gøre det sidste". Ellers er det en flot hjemmeside - Philip |
Hej Philip Godt du lige nævner det og tak for din ros. Jeg vil tage fat om det i eftermiddag og få ordnet de ting der indtil nu er blevet nævnt til rettelser. Er der ellers nogle ting jeg skal tage højde for? - Måske rettelser til konceptet, priser, layout, SEO eller andre ting i kan komme på? |
Nu er hjemmesiden rettet til med overskrifter uden punktummer og teksten der kunne forvirrer er ændret. Hvilken baggrund er det du tænker på Philip? Er det selve baggrunden eller f.eks. tekstbaggrunden du tænker på? |
Der skal læses ret meget korrektur på hjemmesiden. Og så synes jeg, du burde smide alle legetøjsbutikkerne ind i et kort - det er langt mere brugervenligt og flot at se på. |
www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.
Jeg synes, det er en flot hjemmeside. Jeg var i tvivl, om det var en webshop eller en portal. Tror det sidstnævnte. Lavede en video som feedback, klik linket herunder: |