Søger rengøringsassistent!!!
Tilmeldt 21. Jun 13
LQ1
Skrevet
24-06-2013 kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle aminoer.
Vi søger en kvindelig rengøringsassistent til rengøring hos private i københavn området. Tidsintervallet er fra 08 - 16.
Vores krav vi stiller til dette job er nedenstående:
* Stabil og Ansvarlig
* Ren straffeattest
* Kvalitets orienteret
*(Helst kørekort)
Send mail med ansøgning eller CV til følgende mailadresse: Lavdrim1221@live.dk
De bedste hilsener
LQ
Svar
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Vi søger en kvindelig rengøringsassistent
Pas på med den formulering, da det er kønsdiskrimination, du må ikke udelukke folk fra at søge et job på baggrund af deres køn/race/udseende.
Hvad du så reelt gør med ansøgninger fra mandlige kandidater, er underordnet, de skal bare, lovmæssigt, have lov at søge stillingen.
Svar
Tilmeldt 6. Sep 12
Trusted Partner
Skrevet
24-06-2013 kl. 16:23
Svar
Pas på med den formulering, da det er kønsdiskrimination, du må ikke udelukke folk fra at søge et job på baggrund af deres køn/race/udseende.
KORREKT!
Ligeledes må man ikke henvise til "ren straffeattest" - Men kan skrive, at "straffeattest skal forevises inden ansættelse"!
Det er vigtigt at have styr på sin personalejura INDEN man søger eller ansætter personale!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-06-2013 kl. 16:33
Svar
Regler som ikke burde være der, efter min mening.
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
24-06-2013 kl. 16:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Det er ikke specielt smart at søge folk, uden at man har mulighed for at se hvem man søger hos!
Hjemmeside ?
Navn?
CVR ?
Jeg sender "sgu" ikke alle mine personlige oplysninger til en eller anden no name
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
24-06-2013 kl. 16:38
Svar
Regler som ikke burde være der, efter min mening.
Reglen om M/K kan vel debatteres, men forevisning af straffeattest er OK når man skal færdes i folks private hjem!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-06-2013 kl. 16:39
Svar
Det giver jeg dig 100 % ret i! Vh. Mads
Svar
Tilmeldt 21. Jun 13
LQ1
Skrevet
24-06-2013 kl. 19:08
Svar
Hej.
Først og fremmest undskylder jeg for ikke have gået mere i dybden med denne besked.
Grunden til jeg KUN søger en Kvindelig rengøringsassistent er fordi, at jeg allerede har ansat en mand, og fordi at jeg sender 2 rengøringsassistenter pr . kunde. = Dvs. Mand og kvinde.
CVR nr: 33678797
Ønsker dog ikke at indtaste min hjemmeside herunder da Amino er godt søgemaskineoptimeret, og dette betyder at højst sandsynligt vil komme højt i søgemaskinerne .
Svar