Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling med Mobilepay i webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Ville det være ok med jer at kunne vælge Mobilepay til betaling i en webshop?

Jeg overvejer nemlig at lade det en betalings mulighed i min nye shop.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Er det Danske Banks MobilePay du tænker på? Mig bekendt er der ikke en erhvervsløsning til MobilePay, men hvis dette er tilfældet så må du meget gerne dele din viden :)

Hvis det er Teller's Mobilpenge som du tænker på, så er det er ikke noget der får mig til at vælge din webshop frem for din konkurrent og jeg tvivler på at du skaber mersalg i din webshop. Teller's løsning er desuden hammer dyr: 3.500 kr i oprettelse, 1.000 kr i abonnement og et transaktionsgebyr på 7 % dog minimum 1,50 kr.

Mvh. Ulrik Moe

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 18:02

Jeg tænkte på Danske Banks, men tænkte at der ikke er brug for en decideret erhvervs løsning. Er det ikke bare en sikker overførsel fra én konto til en anden?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:09

Sådan en overførsel ville jeg personligt ikke være tryg ved.

Løsningen er ikke beregnet til erhvervsmæssig brug og jeg mangler information om hvordan jeg juridisk er stillet i forhold til MobilePay som betalingsmiddel og dig som den erhvervsdrivende.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:58

Jens Andersen:
Jeg tænkte på Danske Banks, men tænkte at der ikke er brug for en decideret erhvervs løsning. Er det ikke bare en sikker overførsel fra én konto til en anden?

I deres betingelser kan man læse følgende:"MobilePay må ikke anvendes erhvervsmæssigt, og erhvervsdrivende kan derfor ikke indgå aftale om brug af MobilePay." Jeg ved dog at Danske Bank stadig holder dørene åbne, og derfor ikke udelukker at systemet kan benyttes af erhverv ude i fremtiden. Uanset hvad er det nok noget som vi skal forvente at der kommer gebyrer på. Danske Bank gør det næppe for deres blå øjnes skyld.

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Du skal bare huske på at mobilpay max kan have en aktivitet på 18.000 om året.

dvs. du kan sende 10.000 og modtage 8.000 så er bliver din konto spæret derefter
eller hvis du modtager 18.000 bliver den også spæret

dernæst mener jeg der er en grænse for betalingens størrelse

Men syntes det er et smart og enkelt system, som jeg tror vil få stor succes, også i webshops

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 19:43

En anden ulempe er, at man jo som webshop (mig bekendt) først må trække penge fra kunden den dag man afsender varen, med mobilepay kan du ikke selv kontrollere hvornår du trækker pengene, da kunden får pengene fjernet fra sin konto samme dag som de sender dem via mobilepay.

Dvs. at du altid skal sende varerne samme dag som ordren er afgivet, for at leve op til den del, og aldrig må have varer i restordre, da kunden jo får trukket pengene med det samme.

Jeg går personligt altid ud fra, at når en webshop har trukket pengene, så har jeg varen indenfor 2 hverdage, sker dette ikke, har de mig i røret med brok, og tit en ordre der annulleres fra mig.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:08

Tak for alle de gode svar. Jeg tror jeg venter til der kommer en erhvervs version. Måske snart :-)

Vh Jens

Fra Sevilla
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:46
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:46

Hey Froggie,

Jeg leder pt. efter en mobilepayment solution som er billigere end de danske.

Har i en hjemmeside?

Dbh
Anders 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)