Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

software udvikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sad i går aften til sent ud på natten og fik en lille ide jeg godt kunne se var noget vær faktisk men om det kan lavet ved jeg ikke rigtigt noget om jeg har bare en ide men det drejer sig om et skrive program som der skal udvikles er der noget i den ide

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:08

Om der er noget i den ide? Hvordan skal vi vide det, når du intet fortæller om den..

Får skrevet ned, hvad ideen går ud på, hvilke funktioner osv programmet skal indeholde og så kan du fx bruge Amino Freelancer til at finde en som giver dig et tilbud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14

ja tænker aldrig over pointen i mine ideer desværre rent ud sagt er jeg ligeglad med den ide men syndes det kunne været meget sjovt hvis det kom på markedet men ideen går ud på at lave et skrive program som er enkelt at finde ud af men ikke mindst at den selv sætter . og , da jeg har lagt mærke til der er mange der godt kunne få brug for sådan noget men en god ide er at se om der er patent på den ideen giver jeg bare væk til personen der gerne vil udvikle den :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)