Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af iPhone app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Er der nogen der kender til en virksomhed, der gratis udvikler apps, mod en procentdel af fortjenesten på reklamer?
Lidt ligesom www.appbates.com,  men helst dansk. 

Der er sikkert blevet spurgt om dette mange gange, men jeg har ikke kunnet finde noget brugbart.

- Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:58
Tilmeldt 6. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:53

Hej Thomas, jeg er i samme situation. Jeg har prøvet opfind.nu, men har ikke rigtig fået noget ud af det. Vil gerne høre, hvis du får bid. Jeg er tidligere IT-ingeniør, måske vi kunne starte et innovationsfirma sammen haha.

Hilsen Jesper

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:29

Hej Jesper

Undskyld mit sene svar, havde simpelthen overset det, da tråden var "aktiv"

Men ja det burde vi ;)

Har du haft held med at finde frem til noget endnu?

- Thomas

Tilmeldt 6. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:43

Hej Thomas

Jeg har faktisk fat i noget .

Appsfunder.dk har jeg haft kontakt til. De giver mulighed for både at få sin app-ide promoveret og financeret. Hvis man vil investere i andres gode ideer, sørger de også for det. Med andre ord , de skaber kontakter. De virkede friske og interesserede.

Hvad angår udvikling/programmering har jeg kontaktet Onlimited.dk i Århus og Novasa.com i Gothersgade, KBH med blandet resultat. Mod betaling vil de selvfølgelig programmere hvad som helst, men jeg tror, at det er vigtigt at finde et firma, som vil arbejde aktivt i programmeringsprocessen.

Desuden har jeg kontaktet Opfind.nu - det synes jeg desværre bare var en omvej og spild af tid  Sad

Hvis du har lyst, må du meget gerne kontakte mig på 25308295 eller jesper.gotthelf@gmail.com.

Så kan vi hjælpes ad bl.a. med at gøre vores Ideer salgsegnede, som jeg mener er hovedopgaven  Coffee.

Jeg er tidligere It-ingeniør og nu førtidspensionist. Har tidligere været skrap til programmering og kunne måske også fristes til at lære lidt app-programmering

Håber vi høres ved

-Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)