Jeg har lidt udfordringer med et booking plugin i wordpress.. jeg har skrevet med supporten hos udvikler firmaet, men de siger følgende til mig:
Inhttp://negle-land.dk/wp-content/them...ilder/js/pb.js @line 103 you have a a JavaScript error that stops all AJAX requests. Is it caused by a jQuery.noConflict You should contact the theme creator and ask them to fix it. If you select a defaault theme you will see the plugin working. Have a nice day Dot on Paper Support Team
Well plugin'et vil bare ikke vises i wordpress, og fejlen ligger i den linie der bliver omtalt i det javascript der er link til.. giver det mening??..
Ja, men det er ikke til at sige hvordan du kan rette det. Eller omfanget af at rette det.
Som jeg forstår hans besked, er det fordi jQuery.noConflict er slået til. Når det er slået til, skal jQuery bruges som jQuery() og ikke $(). Derfor virker dit javascript ikke. Derfor skal jQuery.noConflict enten fjernes (hvilket måske skaber fejl i dit tema) eller i din js kode som fejler, skal du (overalt) erstatte $( med jQuery(