Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Mit domæne virker kun delvist?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere i dag fået pointet mit domain www.adamp.dk fra en unoeuroserver til wix nameservers. 

I Safari og Chrome kommer min side, som den skal være, helt fint op... Men i Firefox kommer der en gammel Magento default page up, som jeg havde til at begynde med!

Jeg HAR ryddet cache...

Hvorfor pointer den ikke i Firefox?

Please help.....

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:58

Er det stadig et problem - eller har det løst sig selv? Er det samme computer, du bruger til at se siden. Har prøvet at se siden i Firefox - og der virker ok.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:00

Det må have været et lokalt problem. En hurtig test på domænet uden og med www viser at de peger det samme sted hen.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:35

Hej Rikke,

DNS-opdateringer kan tage helt op til 48 timer, før de er propageret ud. Og ja, det kan sjovt nok også skabe kortvarige forskelle mellem browsere (Firefox bruger sin egen DNS-cache, i stedet for systemets) på samme maskine. Men næste gang du sidder i situationen, kan du jo prøve dig frem med at rydde din DNS cache.

Åbn en prompt/terminal og skriv følgende:

(Windows) ipconfig /flushdns

(Os X) sudo dscacheutil -flushcache

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 11:24

Det virkede her til morgen :) - Mææærkeligt!

Jeg gik da lige i panik, og så synes jeg at det var virkelig underligt he he Nå, men det løste sig selv.

I skal have TAK for at ville hjælpe alligevel :) - Måske kan noge hjælpe med noget andet?

Hvorfor kommer der ikke længere billede med et hjemmesidelink, hvis jeg poster det på min Facebook?

Hverken på min Side "Adamp" Men heller ikke hvis jeg poster Adamp.dk via min egen profil????

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RemouladeRikke:
Det virkede her til morgen :) - Mææærkeligt!

Det var jo netop ikke så mærkeligt fordi Firefox bruger sin egen DNS cache, i modsætning til f.eks. Internet Explorer og Chrome. Ergo havde de forskellige "udløbsdatoer".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)