|
Jeg er helt enig med Lucas. |
Dan Storm:Det står - alt andet lige - sælger frit for at vælge en anden betalingsudbyder, hvis man er utilfreds med sin nuværende. Har man ikke råd, kan man jo altid gå over til bank-overførsler og håbe på man har nemmere ved at både tjene og holde på pengene på den måde.
Jeg er enig i at det står folk frit for at skifte indløser, hvis man ikke er tilfreds. Og det bør man naturligvis også gøre.
Jeres nedladende kommentarer om folks økonomiske formåen, deler jeg til gengæld ikke. Men hvis I får det bedre med jer selv af den slags, så god fornøjelse.
Sami Hådell:Det har bestemt ikke noget med debatten at gøre... Men at foretage Google søgninger og finde frem til min private mail, og der igennem fremsende trusler mod mig og mine børn... Der går grænsen altså for hvad jeg vil tage.. Det håber jeg selvfølgelig at I forstår.
Heldigvis (eller desværre, afhængig af hvordan man ser på det) har de folk der sender anonyme trusler, sjældent klodser nok til rent faktisk at møde op til dansen, så det ville jeg ikke tage så tungt hvis det var mig. Men jeg har heller ikke børn, så jeg ved ikke om man reagerer anderledes i den situation, Uanset hvad man måtte mene om PayPal, er det selvfølgelig uacceptabelt at sende trusler pga. en debat.
Det giver ikke mening at grave dybere i hvad jeg mener om at PayPal ikke forholder sig til at nethandel i dag er andet en fysiske varer, og at jeg som kunde hos en indløser principielt er ligeglad med hvad denne indløser har af aftaler med kortudstederne. Men vi er ikke enige. Og tak for stjernen i øvrigt :o)
Bliv gratis medlem