Jeg skal til at lave en hjemmeside til et WP plugin. Derfor skal det være en international side. Jeg skal registrere et .net domæne og hostet, men hvilken host skal jeg vælge? Det skal være en forholdsvis billig host, men den skal samtidig kunne køre hurtigt (hvis det kan lade sig gøre). Lige nu overvejer jeg domain.com og hostgator.com
Men hvad er jeres erfaringer? Hvilken host skal jeg vælge?
Jeg synes du skal tage et kig på Hosting4Real.net - jeg har efterhånden prøvet mange både danske og internationale hostingfirmaer og ikke oplevet nogen der når dem til sokkeholderne mht hastighed og support.
Jeg synes du skal tage et kig på Hosting4Real.net - jeg har efterhånden prøvet mange både danske og internationale hostingfirmaer og ikke oplevet nogen der når dem til sokkeholderne mht hastighed og support.
Hosting4real ser godt ud, men som mit budget er lige nu, venter jeg med at købe en løsning til 50 kr./måned. Hvis mit plugin nogensinde slår igennem, vil jeg helt klart overveje Hosting4Real. Men tak for dit bud!
1 kr første år, så har du lidt tid at løbe på :-) Muligt at host4real har bedre forbindelse til f.eks USA dog da de ligger i Amsterdam (mener jeg), om det har noget at sige kan du evt teste på