Hej Ville høre hvad folk herinde tænker når jeg nævner Dandomain vs Prestashop? Jeg fået et tilbud for Dandomain på 549 kr om måneden for en webshop med betalingsmodul og hvor jeg selv kan lave designet dertil. Har kigget på Prestashop og syntes at det ser spænende ud men kan ikke rigtig finde ud hvor mange udgifter der skal regnes med efter man har oprettet shoppen! Her tænker jeg betalingsmodul osv. Er der nogle herinde der ca har en pris på hvad det koster at opsætte sådan en webshop med betalingskort? og måske hvilken webhost der ville være god også med stort aktivitet på siden? hvis man sætter Prestashop op imod Dandomain, hvem er så vinderen? Håber i kan hjælpe. |
Hej,
I starten vil jeg tro Dandomain vinder, hvis du ikke har det store behov så kan du nok få sat en Prestashop op med de ønsker du har for en 2-3000 kroner og det er ca 1 år, så ligger dandomain shoppen på samme pris, da du ved Prestashop skal have en gateway aftalen ved siden af.
Men ved at have en shop hos dandomain så opdatere de den også for dig med fejl mm, hvor du ved Prestashop skal ud og betale dig fra det hver gang du skal have ændret noget.
Men hvis du senere får større behov er det nemmere at skaffe moduler og sikkert også billigere end hvis du bruger dandomain.
Så til den lille shop uden det store behov ville jeg bruge dandomain og ellers Prestashop, selvom den ude fra ser gratis ud er det alle de timer man skal købe sig til hvis man ikke selv kan der gør det dyrt :)