Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville høre hvad folk herinde tænker når jeg nævner Dandomain vs Prestashop?

Jeg fået et tilbud for Dandomain på 549 kr om måneden for en webshop med betalingsmodul og hvor jeg selv kan lave designet dertil.

Har kigget på Prestashop og syntes at det ser spænende ud men kan ikke rigtig finde ud hvor mange udgifter der skal regnes med efter man har oprettet shoppen! Her tænker jeg betalingsmodul osv.

Er der nogle herinde der ca har en pris på hvad det koster at opsætte sådan en webshop med betalingskort? og måske hvilken webhost der ville være god også med stort aktivitet på siden?

hvis man sætter Prestashop op imod Dandomain, hvem er så vinderen?

Håber i kan hjælpe.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:12

Hej,

I starten vil jeg tro Dandomain vinder, hvis du ikke har det store behov så kan du nok få sat en Prestashop op med de ønsker du har for en 2-3000 kroner og det er ca 1 år, så ligger dandomain shoppen på samme pris, da du ved Prestashop skal have en gateway aftalen ved siden af.

Men ved at have en shop hos dandomain så opdatere de den også for dig med fejl mm, hvor du ved Prestashop skal ud og betale dig fra det hver gang du skal have ændret noget.

Men hvis du senere får større behov er det nemmere at skaffe moduler og sikkert også billigere end hvis du bruger dandomain.

Så til den lille shop uden det store behov ville jeg bruge dandomain og ellers Prestashop, selvom den ude fra ser gratis ud er det alle de timer man skal købe sig til hvis man ikke selv kan der gør det dyrt :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:15

Kommer meget an på om du vil "lege" selv eller få det lavet professionelt.

Der findes også andre muligheder end lige prestashop og der kommer det meget an på hvor mange produkter du har, hvordan du vil præsentere osv.
Magento til større, wordpress og Joomla til anderledes fremvisning.

Hvor meget vil du selv arbejde med tingene?

Tilmeldt 19. Jun 13
Skrevet kl. 23:32

Jeg tror godt at jeg sandsynligvis kan sætte en webshop op selv. Men kan se at når man fx har sat Prestashop op skal man også lige betale ePay 99 kr pr måned for et betalingsmodul og 199 kr for at bruge dankort på siden.

Det jeg kan se er at man ikke spare særligt meget ved at sætte det op selv. For med en god webhost og sikkert et par andre moduler man har brug for så kommer man tæt på 550 kr og så står man selv med det hele hvis nu lortet crasher.

På den anden side ved jeg ikke selv hvor meget man selv kan udvikle til Dandomain, som fx et filter til siden.

Er der en billiger måde at bruge kortbetaling ind ePay?

Har også leget lidt med Magento og kan faktisk rigtig godt lide deres backend.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:35

Ja paypal men ikke særlig anderkendt i danmark.

Dog bliver paypal ret dyrt hvis du har mange kunder.

Tilmeldt 19. Jun 13
Skrevet kl. 23:38

Men med paypal skal kunder jo være oprettet hos dem?

Jeg skal bare have et system hvor kunderne indtaster deres kortoplysninger og så betal.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:57

Kan paypal business også :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 00:02

Det er muligt ved paypal at lave betalinger uden at være oprettet kunde, folk skal blot klikke ind på siden med kortbetaling. Vi benytter os af en løsning PT. der hedder prestashop & Paypal, vi har kun omk. når vi får en kunde til betaling. Vi er dog ved at nå et punkt hvor en "rigtig" betalingsløsning kan betale sig. Også for at øge konverteringerne.

Men alt afhængig af hvor mange kunder du regner med at få. Så er Prestashop og Paypal en billig og ganske fornuftig løsning. Der er mange ting du selv kan lave, uden de store, eller helt uden omkostninger.

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke om at køre en webshop på månedlige betalinger. Så hellere give et engangsbeløb nu og her. Men det er vel smag og behag.

Prestashop kan anbefales, men vær sikker på at du vælger det rigtige tema!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lusher:

Hej

Ville høre hvad folk herinde tænker når jeg nævner Dandomain vs Prestashop?

Jeg fået et tilbud for Dandomain på 549 kr om måneden for en webshop med betalingsmodul og hvor jeg selv kan lave designet dertil.

Har kigget på Prestashop og syntes at det ser spænende ud men kan ikke rigtig finde ud hvor mange udgifter der skal regnes med efter man har oprettet shoppen! Her tænker jeg betalingsmodul osv.

Er der nogle herinde der ca har en pris på hvad det koster at opsætte sådan en webshop med betalingskort? og måske hvilken webhost der ville være god også med stort aktivitet på siden?

hvis man sætter Prestashop op imod Dandomain, hvem er så vinderen?

Håber i kan hjælpe.

Hej,

Jeg kan lave en køre klar webshop for dig i PrestaShop for 2000kr. Du kan skrive en PM hvis det er noget for dig.

Hilsen Mike Nielsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)