Så det du skal have lavet, er at du skal have kodet et tema til wordpress/prestashop, hvor du selv kommer med designet?. Vil du køre med begge dele, eller kun én af tingene?
He he I er søde... Jeg forstår ikke hvad forkellene er :D
Vidste ikke at man ikke kunne bruge dem begge... Ved egentlig slet ikke hvad noget af det rigtig er. De fleste får det bare til at lyde så nemt... - Og det er det sikkert også hvis man lige kender til det.
Jeg hentede det og tænkte, at jeg nok skulle finde ud af det.
Men alene engelskdelen slår mig meget ud her. Og det lader ikke til at jeg kan få det på dansk?
Men Dan... Jeg må prøve at stykke det hele sammen, og ja... Så lægge det op på Freelance... - Jeg har bare ingen ide om prislejet... Og jeg er derfor slet ikke sikker på om jeg ville have råd. - Derfor er jeg bange for at gøre nogle sure på Freelance..... Ved at "trække opgaven tilbage" :/
Jeg lavede en løsning lignende det du søger Rikke, eller i hvert fald hvad jeg tror du søger, for http://www.ecigaretten.dk/ , du kan gå ind og se hvad jeg lavede der. Det er en Prestashop og Wordpress på samme side og med meget ens designs.
Det er ikke helt billigt at få lavet designs om fra photoshop til Prestashop / WP, men selve installationen som deres er ikke så voldsomt.
Hvis den opstilling der er lavet hos dem , er noget du kan bruge så vil jeg gerne sende dig en pris på hvad sådan noget vil koste at lave cirka, hos mig :).
Hej med dig.. 4495 kr det første år og 1548 de efterfølgende år. Vi har professionelle mennesker til at lave det. De opbygger, designer og vedligeholder hjemmesiden, men vi benytter også et simpelt CMS system som gør at du selv kan lave tilføjelser deri. Vi har fri support året rundt hvis der er noget du skal have hjælp til. Mvh Morten - secrethost.dk