|
Mikkel Mikjær Christensen: Hvis denne tråd havde været en konkurrence, så kunne du godt tage kongekronen på nu! Kasper: Det ser kanon hyggeligt ud! Hvad arbejder du med? :-) |
Det blev desværre indenfor idag!
Debat
|
Mikkel Mikjær Christensen: Hvis denne tråd havde været en konkurrence, så kunne du godt tage kongekronen på nu! Kasper: Det ser kanon hyggeligt ud! Hvad arbejder du med? :-) |
BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt
Yir! :D :p
Det er nu også meget rart, der bliver også serveret frisk frugt og isvand :-)
Professionel hosting, Systemudvikling og en smule rådgivning :-) Hvis du er træt af at bokse og skændes med din nuværende hostingudbyder så giv mig et kald, så laver vi det som i vil ha' det :-) |
Tak for det Mikkel - vi har noteret dig og dine ydelser, hvis vi engang i fremtiden kommer til at mangle dig |
|
Jeg er langt, langt mere produktiv når jeg sidder på kontoret, så der arbejder jeg næsten altid. Hvis ikke, er det på Starbucks eller ved poolen. Men fedt nok at i går udendørs :-) |
|
Min plads i Spil Games - ikke noget specielt, men det virker da Og hjemme (Hosting4Real) - lidt rodet, og Dexter på skærmen da det blev taget: Vil helst sidde indendøres - uden nogle folk omkring mig, og musik, så koncentere jeg mig bedst - så ikke så 'alternativt' herfra. Hvis det skal være alternativt, så er det som regl når jeg flyver, der bliver også arbejdet en del. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
|
Haha fedt med egne kaffesorter! - Så er du også sikker på, at kaffen smager som den skal. Hvad laver du hos Spil Games? Er du udvikler eller? |
Jeg laver performance optimizations på vores portaler, for at spare penge, få sider til at loade hurtigere, etc - og så laver jeg en masse backend services, til at automatisere de fleste af tingene, så som optimering og opbevaring af filer, så som billeder, javascript, css, swf, zip etc. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Cool! Lyder spændende :-) |