Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OScommerce expert søges ? (eller måske behøver man ikke være expert ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en webshop baseret på os Commerce, men oplever mange begrænsninger. Ved ikke om det er systemmet eller min webshop designer, der har nogle huller i sin viden. Ialtfald hverken kan eller vil jeg sætte mig ind i selve programmeringen, det skal bare virke, ikk ;)

Jeg har brug for nogen, der for rimelig penge kan hjælpe mig med flg. udfordringer:

1) Jeg kan ikke få produkterne sorteret i den rækkefølge som jeg ønsker under de enkelte kategorier. (selv når jeg vælger topplacering bliver de bare liggende)

2) Jeg vil gerne have mulighed for at en kunde kan skrive sit navn i en bestemt skrifttype og så se det direkte på skærmen. Ligesom på www.navnesutten.dk , hvor man kan skrive det navn man ønsker på sutten og så kan man se det med det samme. Ved godt at det nok er en af de svære.

3) Vil gerne have mulighed for at sætte et felt ind på selve produktet, hvor kunden kan skrive det navn,som han ønsker på produktet. I dag skal det skrives i kommentar feltet ved betalingen og det er bare ikke optimalt.

4) Vil gerne have kundens e-mail og tlf på ordrebekræftelsen. I dag kan min web designer kun få det på ordrebekræftelser hvor kunden har valgt bankoverførsel......

Og jeg har sikkert mange flere ting, når jeg først begynder at granske.

så meld jer endelig på banen.

mvh

ups har en lille pige der græder nu.....

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:27

Hej

Du skal være velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk så skal jeg kigge på det.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

Laika IT

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:12

Hej det ville være fint hvis du kunne sende et link så jeg kan se nærmere på de "ulykker" din nværende programmør har lavet.

Vi kan klare opgaven.

Med venlig hilsen
Web-creation.dk

Christian Langhoff

Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 11:28

Hej igen.

Jeg antager du bare skal have linket til min side ;)

www.babadut.dk

fedt at du gider kigge.

Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 11:28

Tak.

Det er bare super dejligt jeg sender dig en mail.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)