Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boliga - hvad er det lige Ricco Zuschlag gør?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Nogen der ved hvor nemt hele Boliga systemet er bygget op, visninger på maps og søgefunktion.  Google maps skal man vel have tilladelse til at bruge, men er i tvivl om det er gratis da det vist kommer an på om der tjenes penge på hjemmesiden eller ikke.  Eller hvad?  I følge en engelsk google ansat jeg har mailet med ligger prisen i omegnen af 7-8.000 pund/år    Men er det ikke et gratis system?

Har skrevet lidt med Ricco Zuschlag fra Boliga, men han vil naturligvis ikke ud med informationer omkring Maps systemet, til trods for min garanti om ikke at gå ham i bedene hvilket jeg heller ikke vil. Ud over dette var han meget flink til at svare.  I øvrigt hvad er det lige han "sælger" nu han omsætter for 18,6 mio dkk. (2012)? Affiliate? Banner? andet...

Er der evt. en der er super ferm (læs: super IT nørd) til ovenstående og bor i Esbjerg (eller omegn) så skriv gerne da jeg ikke udelukker en partner til det påtænkte projekt da mine erfaringer bygger mere på en blanding af administration og indkøb.

På forhånd tak.

Anders

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Boliga Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej Anders,

Boliga's primære indtægt er fra salg af bannere. 

Vi har brugt mange år på at lave vores kortsøgning og det er en service, som rigtig mange af vore brugere er rigtig glade for at bruge, det er klart jeg ikke bare kan dele ud af alt den viden vi har opbygget omkring dette :)

Google maps er kun gratis i et vist omfang så snart man brugere mere end det tilladte så skal man frem med kreditkortet, men du kan komme rigtig langt inden du skal til at betale.

Jeg kender desværre ikke lige nogen i Esbjerg eller omegn som kan hjælpe dig desværre.

Mvh

Ricco Zuschlag

Boliga.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:29

riccoz:

Hej Anders,

Boliga's primære indtægt er fra salg af bannere. 

Vi har brugt mange år på at lave vores kortsøgning og det er en service, som rigtig mange af vore brugere er rigtig glade for at bruge, det er klart jeg ikke bare kan dele ud af alt den viden vi har opbygget omkring dette :)

Google maps er kun gratis i et vist omfang så snart man brugere mere end det tilladte så skal man frem med kreditkortet, men du kan komme rigtig langt inden du skal til at betale.

Jeg kender desværre ikke lige nogen i Esbjerg eller omegn som kan hjælpe dig desværre.

Mvh

Ricco Zuschlag

Boliga.dk

God stil at svare direkte herinde Ricco Yes

@Trådstarter

Sidst jeg tjekkede kunne man lave 2500 opslag via Google maps´ API i døgnet. Alt derudover kræver betaling.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Jun 13
Fra  Boliga Skrevet kl. 11:39

Ja det manglede da bare, vi skal jo ramme brugerne der hvor de er :)

Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:45

Hej Ricco
Det er fuldt ud forståeligt at du holder lidt hemmeligheder, det gør jeg og andre jo også :-) Håber ikke du tager det ilde op at jeg referere til dig, men har jo behov for at forklare hvad jeg behøver. Når sitet er oppe at køre skal jeg nok sende dig et link ;-)
Tak for din hjælp :-)
Anders

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Jun 13
Fra  Boliga Skrevet kl. 12:50

Jeg tager det på ingen måde ilde op, tværtimod jeg tager det som et stort kompliment. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)