Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejlende affiliate strategi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rejse-Guides.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg har en hjemmeside om rejsegudies sammen med en partner. Vi har været i gang i en måneds tid nu, og vi har haft et antal besøgende, som vi synes er acceptabel i forhold vores målsætning hidtil. 

Vi har dog ikke formået at få et eneste salg via affiliate, og det er generelt meget meget få, som trykker på vores links.

Hvad har I derude forsøgt jer med, og hvad har I erfaringer med lykkedes i den sammenhæng.

Vores hjemmeside hedder Rejse.guides.dk, så kan I se, hvordan det ser ud nu.

Mvh Daniel Winther.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rejse-Guides.dk Skrevet kl. 20:05

Rejse-guides.dk*

Fra St Julians
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel,

Nu har jeg lige været inde på din side, først og fremmest synes jeg i har en flot overskuelig hjemmeside.

Det første jeg tænkte da jeg kom ind på siden var, hvor har du dine banners? Man skal jo helt ned i bunden for at finde dit banner, har du overvejet at rykke den øvrest på siden, eller måske ude i siden, så de rent faktisk bliver set af dine bruger.

En anden ting du måske kunne prøve var at sammensætte nogle ferier selv, hvis det var min side ville jeg nok prøve at lave noget der hed "Ugens rejse" hvor du sammensætter en rejse selv, finder de billigeste billeter til en destenation, finder nogle aktiviteter på rejsemålet og vigtigst af alt et billigt hotel hvor du har dine affiliate links til at bestille hotel, måske du kunne finde en affiliate aftale med et fly selvskab eller noget i den stil.

Bare en hurtig tanke.

God vind.

Vh

Rasmus.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05

Jeg var inde på http://www.rejse-guides.dk/hurghada.html og ja, der er affiliatebannere, men ikke nogen der er specielt målrettet indholdet på siden.

I har bannere der siger "Book billige flybilletter", "Vælg mellem 140.000 hoteller", "Billige flybilletter og hoteller".

Hvor er bannerne og tekstlinks med flybilletter og hoteller til EGYPTEN? Det er jo det, jeres målgruppe med den pågældende side, er interesseret i. Det samme gør sig gældende for mange af jeres andre sider. Hvor er de målrettede reklamer henne?

Så længe I viser generiske rejse-reklamer der ikke henvender sig direkte til den målgruppe der læseren præcis den side, vedkommende er inde på, kan jeg godt forstå, I har svært ved at 1) få folk til at klikke på reklamerne og 2) få affiliate-salg.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville ellers have været en god idé at lave hjemmesidens navn i tråden til et link.

Det giver juice til sitet :-)
Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 09:04

Inde under destinationerne eks. Paris. Skal der laves en stor knap hvor der står bestil rejse til paris, eller find hotel i paris.

Jeg tror affiliate for rejser og svært, men helt sikkert, at der er gode penge at hente. isæt på nuværende tidspunkt. Det skal bare være langt større end hvad det er nu. Er i gode til selv at kode? så kig nærmere på dette template http://www.kajag.com/themes/book_your_travel/

Hvis ikke må i se om i kan finde nogle W-templates der matcher. 

1. lav en søgefunktion eller lign. destination.eller måde på hvor man kan vælge hvor man vil hen.

2. efter valgt destination. lander man på rejse-guides.dk/alaya - hvor i har skrevet noget om alanya.
skal man kunne trykke på: book din rejse/hotel til "alanya" hos: star tour, spies rejser, sun ticket, sas, hotels.com
(der behøver altså ikke være så meget opdatering om priser og. lign.)

3. lav det med tusinde af destinationer, så skal det nok lykkedes :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)