Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu ingen salg fra min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har brug for viden om hvordan jeg øger mit on-line salg? Jeg har en del kunder der kommer hjem i "butikken", men endnu ingen on-line kunder på min nye hjemmeside
www.piajosiassen.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:39

Hvad har du gjort for at dine kunder skal kunne finde din butik?

Jeg tænker, du vel som minimum kan prøve at beskrive, hvad du i forvejen har foretaget dig for at få gang i salget, hvis du forventer, at andre skal prøve at hjælpe dig?:)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:44

Først og fremmest, så er Paypal stadig en ret stor blokade for danskere at skulle betale igennem (selv på trods af, at du godt kan betale med dit visa/dankort). 

Du skal have dankort på. 

Men du skal nok også lige kigge lidt ekstra på din webshop, og tænke om det nu ser seriøst ud. 

Du bør nok også fokusere på produkterne lidt mere. Give dem en side hver. Og en overskrift der ikke er varenummeret - det aner almindelige mennesker jo intet om hvad betyder. 

Jeg ville nok få styr på alle de basale ting i shoppen, før du begynder at bruge penge på markedsføringen. 

Og hvad er mange besøgende for dig. Hvis det er 20 - 30 om dagen, så er det ikke mange. Gode webshops sælger måske til 2 - 3 ud af 100 besøgende. Hvis du så kun sælger til 1 ud af 100, (jeg vil tro måske 0,5 ud af 100) - så kan der jo godt gå en uges tid imellem hvert salg, hvis du kun har 20 besøgende om dagen. 

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:48

Tak for svar. Vi kigger på seriøsiteten og titlerne!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)