Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger talentfuld programmør med mod på mere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har længe kigget med herinde, uden at være aktiv. Der er ingen tvivl om, Amino har meget at tilbyde, så jeg prøver mig derfor om jeg kan finde præcis den person jeg leder efter.

Baggrunden for min søgen, ligger i at jeg som nystartet iværksætter har en drøm. En drøm om at skabe en service i Danmark som vi endnu ikke har set til endnu. Denne service vil som udgangspunkt være aktuel ved brug af smartphones, nærmere bestemt apps. Denne app, skal revolutionere måden vi bruger vores biler og denne til at parkere. Jeg tillader mig at være lidt forsigtig med at fortælle for meget om min idé, da jeg ved der er nogle rigtig dygtige mennesker herinde. Som udgangspunkt deler jeg dog filosofien, at hårdt arbejde og dedikation er krævet for at klare det i alle brancher uanset hvor god idéen så engang må være. Derfor har jeg valgt at bruge noget tid på at alliere mig med dygtige fagfolk på områder jeg ikke selv besidder store kvaliteter. 

Dét jeg søger:

- En udvikler som flair for at programmere, og kan arbejde selvstændigt.

- En ærlig og loyal partner som bibringer nye idéer og er klar på at arbejde hårdt.

- En ihærdig partner, som ønsker det her lige så meget som jeg selv.

Hvis du synes det lyder interessant, og har lyst til at høre mere, så send mig en mail.

Mvh,

Danny Neess

dannyneess@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)